TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

Rob

Zoals rene al zij pm me

@rene zoals op whatss app al besproken: kratje grolsch 25 euro brug huur voor jou kosten en ik fix ze er onder na onze vakanties ;)

Aanbod blijft open staan
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Thnx kerel! We contacten zeker even na de onze vakanties! ;D
Love the potiential

Ries

je hebt geen brug nodig hoor ;)
scheur anders ff bij mij langs met ze 2e tegen die tijd, heb het ook zelf gedaan hier voor de deur :)

Rob

Persoonlijk vind ik brug fijner werken
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

TeSprouT

Weer tijd even iedereen op de hoogte stellen van de vorderingen! ;D

Na lang in de schuur gewacht te moeten hebben, zit ie er dan eindelijk op! De spoiler! Ik heb de bevestiging bouten eraf gehaald en de spoiler flink gekit, nachtje laten drogen in de garage met tape erover. Dit is het resultaat:

Ook ben ik druk bezig geweest voor de voorkant, ik rij nu al enige tijd rond met een zwarte voorbumper en een rode achterbumper. Zoals sommige op de NCN al zagen wordt dit een super S voorbumper. Deze is nu klaar om gemonteerd te worden, dit ga ik waarschijnlijk aankomend weekend doen. Dan komen er nieuwe foto's

Voor nu:

Love the potiential

Ries

ziet er goed uit ;)
wanneer ga je verlagen?

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Verlagen is de volgende uitdaging voor mij, maar heb gelukkig al hulp aangeboden gekregen dus X kijken wanneer het kan! :)
Love the potiential

Joery-Joery

Milo

Idd, ziet er gelijk weer anders uit, mooi man!
Vind je velgen ook nog steeds erg gaaf!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Thnx iedereen!

@milo thnx, ben ook nog steeds erg blij met die velgen. Heb alleen nog trilling in mij. Stuur bij hoge snelheden. Maar ga binnenkort even mijn naafgat opmeten, misschien lossen centreerringen het probleem op.
Love the potiential

Riesh

Citaat van: TeSprouT op 22 augustus 2012, 16:21:33
Verlagen is de volgende uitdaging voor mij, maar heb gelukkig al hulp aangeboden gekregen dus X kijken wanneer het kan! :)

Ook ik ben nog steeds bereid je daar mee te helpen. Ik heb  een professionele verenklem liggen
Micra Addict

Leo

Citaat van: TeSprouT op 22 augustus 2012, 19:55:42
Heb alleen nog trilling in mijn stuur bij hoge snelheden.

trilling in het stuur worden veroorzaakt door de banden. niet dat het merk of het profiel niet goed is maar de band zelf is dan niet meer van topkwaliteit en dat kan trillingen veroorzaken.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Leo

Citaat van: TeSprouT op 22 augustus 2012, 19:55:42
Heb alleen nog trilling in mijn stuur bij hoge snelheden.

trilling in het stuur worden veroorzaakt door de banden. niet dat het merk of het profiel niet goed is maar de band zelf is dan niet meer van topkwaliteit en dat kan trillingen veroorzaken.

en ik ben benieuwd naar de verlaging
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Tango75

Trilling in het stuur kunnen komen door verschillende oorzaken.
Bijvoorbeeld als de auto niet goed is uit gebalanceerd of niet meer correct is uitgelijnd of als je banden hebt met verschillend profieldiepte links en rechts. Als je wielen enigzins uit het lood staan door dat ze bijvoorbeeld een tik hebben gehad of dat je een stoeprand hebt geraakt met redelijke snelheid. of als je banden ongelijk zijn afgesleten doordat één wiel geblokkeerd is geweest tijdens een slippartij of iets dergelijks.

Niet de juiste centreer ringen zou ook best wel eens kunnen, daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht. Maar in mijn ervaring is het meestal iets eenvoudigs is zoals uitlijnen of balanceren. Dat heb ik persoonlijk al met meerdere auto's aan de hand gehad..