TeSprout's Ride: The Red Delight

Gestart door TeSprouT, 26 november 2010, 14:34:03

Vorige topic - Volgende topic

ReSp4wN

Ziet er goed uit die wielen!

tip: Zou wel iets van een of andere behandeling geven aan die veerpoten zodat ze niet gaan roesten..
weet niet wat voor kwaliteit het is maar als het net als die van mij is zijn ze binnen n jaar heel roestig als je er niet een beschermlaag over doet..

Milo

Staat gaaf hoor! O0
Persoonlijk vind ik dan de wielbouten weer niets, steken te ver uit imo.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Citaat van: Milo op 27 april 2014, 22:03:57
Staat gaaf hoor! O0
Trekken zo inderdaad wel wat aandacht weg van de mooie velgen.

MaStErTuNeR Q

Staat gaaf hoor! O0

die bouten vind ik ook niks , maar die moeren daar in tegen .. die mogen gezien worden ! ^^

Joery-Joery

Haha MTQ

Ik vind ze ook erg goed staan juist bij deze velgen zo O0

Milo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 27 april 2014, 22:07:08
Staat gaaf hoor! O0

die bouten vind ik ook niks , maar die moeren daar in tegen .. die mogen gezien worden ! ^^

Pffff, zeikerd :P Mensen snappen me xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Staat goed hoor.  O0 En ja hij moet wel zakken... 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Marcooled_79

Staat goed, en ik vind de moeren een mooi detail ;)

Riesh

Micra Addict

TeSprouT

Update!

Gister bij Riesh langs geweest, enige tijd geleden heb ik gesproken over een verlaging. Hieruit is gekomen dat we aan de voorkant een schroefset van de Polo kunnen gebruiken en achter schokdempers van de Corsa in combinatie met verlagingsveren. Na gisteren een dag hard werken (voornamelijk door Riesh, wat een held) was de wagen flink lager! Helaas waren de achter schokdempers nog niet helemaal goed en aangezien het laat was mocht de groene Micra van Riesh een nachtje bij mij slapen en die van mij bij Riesh. Vanmorgen kreeg ik een berichtje dat mijn Micra al klaar stond, vanmiddag opgehaald waar ik een poetsende joery ook tegenkwam (goed bezig!). De Micra staat nu perfect op zijn wielen en een mooie bijkomstigheid is dat mijn stuur ook niet meer trilt. Ik heb ook de veerpootbrug boven en panhard rod van Piet (PW Performance) erop zitten, erg mooi spul! Thnx Piet.

Genoeg gelult, foto tijd!!

Hoe het was...

Tijdens

Het resultaat

Ik wil nog wel even stilstaan bij de enorme hulp van Riesh, zonder jou had ik dit nooit voor elkaar gekregen. Ik ben enorm blij met het resultaat, echt enorm bedankt hiervoor!
Love the potiential

lurtz

ziet er top uit rene leuk je toen even te gezien te hebben

TeSprouT

Citaat van: lurtz op 18 mei 2014, 22:22:03
ziet er top uit rene leuk je toen even te gezien te hebben

Ook jou heb ik natuurlijk gezien, met je dikke rode wagen! Nog gelukt met je koplampen?
Love the potiential

thieme

Sow die ligt voor wel erg laag. Hoe vaak heb je hem horen schrapen op de terugweg? :P
In ieder geval wel super werk weer van Riesh

Milo

Zag je ook nog een mooie zilveren Micra staan Spruit? :P

Anyways, updates zien er waanzinnig uit. Heb het met mn eigen ogen mogen bewonderen, heel mooi O0