Mijn 3e micra...

Gestart door monstermicra11, 19 maart 2011, 09:01:04

Vorige topic - Volgende topic

redk11

Vandaag even bezig geweest... grill opnieuw gespoten deze keer met grondlaag..  knipperlichten aan de zijkant ook maar wat donkerder gemaakt!

En nu op de auto, het logo zit er inmiddels ook weer op! In zwart.

En de donkere knipperlichtjes:

Leo

Lekker bezig :)

Zijn die knipperlichten niet te donker ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

redk11

waarschijnlijk wel, haal er wel een setje bij in oranje vd sloop.. ?Vind ze zo wel veel meer bij de auto passen.

redk11

Vroeger had je ook nog wel van die speciale smokelak voor verlichting maar die kon ik niet vinden, dus nu met glanszwart en twee lagen blanke lak bij dat effect proberen te komen.

Conodihno

Ze komen zo op het eerste gezicht inderdaad vrij donker over. Grill ziet er weer netjes uit zo!

redk11

Is denk ik ook wel de lichtval hoor, het oranje is nog zichtbaar door het zwart gelukkig.

Leo

Die spray verkopen ze gewoon bij de heuts/ lokale autozaak hoor.

De een hoort er nooit wat over.
De ander mag ze na n week verwijderen van meneer agent.
Je kunt overigens ook gewoon smoke lampen kopen voor n micra
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

redk11

Hebben ze dat nog wel Leo? Oh nou maar is op zoek gaan dan... Ik kon in de autostyle geen smoke knippers meer vinden voor de pre facelift, alleen die van de facelift.

Riesh

Micra Addict

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thir10senses

Je hebt ook "spray smoke" van plastidip. Als je dan wordt aangehouden trek je het er zo af ;)

https://wedipit.nl/product/plasti-dip-spray-smoke/

redk11

Mooie optie inderdaad! Ik wilde dat dippen ook met m'n velgen gaan proberen. Bedankt voor de links allemaal! O0

Milo

Motip Backlight spray idd, die heb ik laatst ook gehaald, bij een Brezan winkel welteverstaan.
Maar deze is ook prima via een webshop te bestellen denk ik.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

redk11

Vandaag de bandjes om de velgen gelegd en uitgebalanceerd, en ook de koppeling vervangen... Wat zat die bak vast op z'n paspennen zeg.. Maar het rijdt weer soepel en het oog heeft ook wat!

http://i571.photobucket.com/albums/ss156/baskragt1/Mobile%20Uploads/IMG_20150528_161653_zpsyoftbmsv.jpg?1432834705861&1432834709458

En hier staat ie met z'n voorganger op de foto, dit was monstermicra, die staat er nog steeds... Best zielig eigenlijk.. Ik hoorde dat ze nog steeds op n koper wachten..

Nog n foto van z'n voorganger, gewoon omdat het kan:

redk11

En nog eetje om de velgjes te showen natuurlijk: