Cursed Challenge K11

Gestart door Red Racer, 29 juli 2011, 20:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

Hehehe Het werd EINDELIJK eens tijd dat de hamsterende k11 onderdelen dude eens een goeie auto kocht.

Was de K10 niet goed genoeg? jah wel maar het kwam er eens aan dat ik een stap hoger ging en een nog wat netter model aan schafte.
Dus ik heb op de site een advertentie zien staan van markroos die zijn grijze k11 verkocht die na een aantal pm's ook van challenge is geweest en het zag mij er heel mooi uit met de mods die de auto heeft gehad en de pk's

Zodoende me ma gemeld dat er een hele mooie k11 stond te koop en me pa heeft zijn collega(Onno) gebeld waar ik me K10 voor de apk toe breng en die zij dat ie wel mee wou omdat ie het wel leuk vond om te horen en wel eens wou gaan zien.
Ben vorige week zondag heengereden en had om half 1 een afspraak om in eerste instatie te wezen kijken maar Onno had van zijn bedrijf garage platen mee dat ik hem zo kon meenemen en dat is dus ook gebeurd.

Mark liet onderweg naar het zoeken naar een versterker dat de auto serieuze vermogens heeft en nog meer in beschikking heeft.

Mark dus betaald en de gegevens (reserve sleutel en alle facturen) en de rest naar huis toe gereden en na thuis komen me opa gebeld of ik me nieuwe auto daar mocht stallen totdat ik hem op me naam had staan en dat kon.

hier de auto bij mij voor de deur die middag.




K10 VS K11








Ben hier ZOOO TROTS op, heerlijk en ook nog waterdicht!




Een redelijk nieuwe radio die me moeder ook toevallig in haar Rolla E10 heeft.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Zou hem ook  nog wassen en wat verwijderen van de auto Zaterdag maar het was donderdag zo mooi weer dat ik hem bij me opa op het pad heb vertroeteld en heb gewassen en gekleied ;)




is wel gare pk-gaas maar er komt wel ooit ander voor in de plaats,


Auto aan het wassen en me vader Theo aan het werk gezet met de velgen en Mequiars poets spul :P




Jemig he mooie kont :D :)


Zo Die is schoon, geile janspeed.


Goed boenen he pa ze moetgen we schoon worden.





Over op het kleien en we voorzichtig met de stickers.
de klei was wit en dit zat aleen nog maar op de motorkap.


Vader is bezig achterin met de sponing van de kofferbak want er zat heel wat groen.

De auto knapte er wel heel goed van op aleen rechts voor uit de auto gezien zit nog heel wat teer lijkt het wat ik ZEKER weg ga halen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer




Nismo logo gaat weg want dit staat niet!









Ik heb 3 set's van jdm achterlichten dus even kijken wat er mooi achter staat, en heb ook nog een nismo demper maar weet nog niet of ik de janspeed weg wil hebben?.

some random pics die me broertje heeft gemaakt.











Miste even het slot voor de wielmoeren maar die is gevonden tussen de stoelen in.


JEmig he wat een uitlaat en wat een uitzicht.


Zo die is bij :D


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

hier nog een setup van de auto zo als ie er nu bij staat.
Motorisch:
Huidige kmstand: 178.xxx
Blok bij 110.000km compleet gereviseerd door DIVALO tuning.
Zeer bekend in de nissan tuning.
Hele blok is gebouwd, zoals de rally specificaties, van de Micra Challenge.
Hierbij is het blok aangepast met de volgende gegevens:
-Nismo cup zuigers(zeer zeldzaam)!!
-nokkenassen 305 graden
-spaghetti spruitstuk
-hele uitlaat lijn van Jan Speed
-powerboostvalve
-dense bougie's
-msd bougie kabel
-custom air intake (honda integra) # word aangepast #
-nieuwe koppeling

Weggligging:
-GTI-R voorremmen en stalen remleidingen. # Wordt vervangen omdat het net aan met de apk kan #
-koni geel verstelbare vering.
-Apex verlagings veren
-swaybar voor en achter verstevigd door whitline 22mm ? niet gezien of ze zijn zo zwart

Uiterlijk:
-postert voorbumper
-postert side skirts
-nissan spatboard verbreders
-custum luchthapper
-spoiler achter onder raam
-seat ibiza onderlip op de achterbumper
-elektrisch open dak
-challenge striping Decal set
-15 inch licht metalen velgen (banden zijn nog net goed) # kijken of mijn Lenso Er onder passen/staan #
-Headlight Covers

Geluid:
-Alpine autoradio (Ipod, USB)
- Phoenix Gold versterker + JBL Subwoofer, 300RMS # wordt vervangen door een serie Rockford Fosgate #
- OEM Composet voorin



Verder is de hele auto afgesteld op de rollerbak, bij Rica in wateringen.
Motor heeft 105 pk bij 6200 toeren.
Als de begrenzer wordt verwijderd, ongeveer 120 pk.
Dit kan gedaan worden door de ECU aan te passen.


Ik ga morgen voor zover alles overzetten van de K10 Super S zoals de audio en andere parts.

ENNNNNN Nog even een betere naam Vinden/Zoeken/Bekijken/Bedenken.

Ik heb er zo veel tekst bij gevoegd dat ik het niet eens in een tekst kwijt kon.

Greets Patrick
K11 en K10 rijder voornu


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Challenge

Mooi dat de auto weer naar een liefhebber gaat :)
Misschien als ik zoek, kan ik ook nog wel een uitdraai vinden van de rollerbank.
Foto's van blok opbouw moet ik ook wel ergens hebben.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Joosie200

Overload aan foto's haha! :D

Dan is het moment toch eindelijk daar dat je een K11 hebt. En wat voor een.  O0 Zal wel flink anders zijn dan je gewend was met je K10 lijkt me zo. Groot gelijk dat je meteen de kans gegrepen hebt om de auto goed onder handen te nemen. Verdiend ie zonder meer. Zo staat ie er weer mooi bij  :)

MicraMuts

Leuk joh! Gefeliciteerd!  O0

Ga je de k10 nog wel houden dan?


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Kevertje-SYS

Mocht je nog leuke K10 goodies over hebben....

Erg nette k11

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Milo

Haha, super Patrick!
Mooi ding man.
Dan moet ik tog snel ook nog maar eens upgraden neem ik aan? :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u

Hele hele mooie en gave Micra Patrick!
Precies het autootje wat bij je past en waar je naar op zoek was!!
:wave:

Riesh

Zeker mooie K11. Ik zie ook al wat dingetjes waarvan ik denk dat je ze gaat aanpassen..
Micra Addict

Joery-Joery

Erg mooie k11 enige wat ik minder vind zijn de velgen, voor de rest geweldig  O0

2yellow4u

Ik vind de velgen niet misstaan bij de rest van de auto..

Red Racer

#13
Ben vandaag weer naar opa toe geweest voor een omruil van audio en auto wissel.
we zijn ieder bezig geweest met de auto, dus me vader met de rode adio en ik de radio en de rest in de grijze.

wat bleek nou in de grijze met de radio dat iemand gewoon de aarde van de bedrading af had geknipt dus die terug gehaald en vast gesoldeerd, me sony er in geplaatst en zag achter het karton ook nog een schakelaaar van me koplamp verstelling.
Kwam er ook achter tijdens de lampen verwisselen van de rode in de grijze dat de dimlichten en de achterlichten niet werkte.
Was gewoon een zekering kwestie, de zekering van de achterlichten van 15A was doorgefikt en dus een 25Amp er in het doet ut allemaaal weer.

Heb we een vervangende antenne gekocht want de oude was erg om naar te kijken.

mooi alles weer in het geel.



de radio er in en een leeg compartiment waar nog eens meters in komen.




we hebben hier meerendeels al uit gehaald aleen sommige bekabeling nog doen.



en we zijn ook nog gaan kijken hoe het staat met de velgen als we die omwisselen omdat de banden niet mogen aanslepen met de apk.



wel nette bandjes die droodgte scheuren beginnen te vertonen.

maja even kijken of me zwarte velgen staan onder het grijs.



wordt hem toch niet.

morgen nog meer foto's van andere fotoschoot plaatsen.

de K10 gaat dus IDD weg en zal een standaard radio in komen en ook met de speakers, denk aleen nog of ik de velgen mee verkoop of niet.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

richardwbb

zo zo zo, dat is een K11 die er mag zijn! Ik ben zelf niet zo van de bestickering maar deze is heel netjes gedaan en geeft mij de indruk dat het met een stempel en stempelkussen is gedaan en maakt het een opvallende verschijning!