Cursed Challenge K11

Gestart door Red Racer, 29 juli 2011, 20:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

als het binnen is zal ik het showen.

het zal wel ************ rijden



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

ah nep brembo rem covers! 20pk meer! :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

en dan ook achter bijde remtrommels schijfrem covers ;) O0


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Vleespet


Rob

ja mightycarmod stijl :P gewoon doen zeg ik!
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

#185
Citaat van: Vleespet op 15 december 2011, 18:22:54
Sh#t Rob wint haha

Rob wint niet want dat is het lekekr niet Puhuhhh.

je mag nog een keer raden ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

Nope lekkuhr niet. er komt geen toyota op de March :P


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

he jammer :P en stond toch al een toyota bij jullie voor de deur dus die combi heb/had je wel :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

HAHa ik heb weer een updatje :D

ten eerste is me inbouw achter bijna af op de spotjes na, en ga de spiegels bewerken met een stickerbomb (heb net de linker spiegel al gedaan en nu zijn de stickers op :(

heb een tijd geleden op de sloop voor 30 euries een complete meterset kunnen kopen en met de houders was ik 25 pond kwijt voor 3 geloof ik.
En zag op de Australishe Micra site dat een Sunny GTI-R Shortshifter zo 1 op 1 plug and play is dus ik heb me vadre met het alles naar een colega van ons toe gestuurd die autoservice WFO heeft en daar hebben ze het een en ander geinstaleerd.

van de meters konden de olie temperatuur en de koelvloeistof temperatuur zo worden geinstaleerd aleen de olie druk niet want ik had alles van een CRX af gesloopd.
De shortshifter vonden ze het maar niks en zagen er eerst geen verschil in maar hij werkt UITSTEKEND!



hij is een ruime 5 cm korter dan de OEM, en schakelen is echt zo hop hop hop.


en hier de meters.




zoals je ziet is de naald verlichting van de water temp stuk dus er moet daarvoor een nieuwe komen.

ben ook zo her ern der mails aan het versturen voor een Throtle bodies setup over de kwaliteit prijs vergelijking.
de schroefset die ik van riesh heb gekocht gaat niet door voor de k11 want ik heb Rondom Gele Koni's met Apex Verlagingsveren dus dat is al Hele goeie kwaliteit.

Alvast een Fijna jaarwisseling en een gelukkig 2012!! toegewenst.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

zo een zelfde short shifter heb ik dus ook nieuw gescoord bevalt het?
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

zal weer wat van me laten horen.

Heb een beetje de slag van het stickerbombing te pakken na me tomos.






heb dus eerst de spiegels geel/groen gespoten en toen maar wat aan het rommelen geweest met stickers die ik over had.



EN heb vandaag bij de Nissan Dealer een Interieurlicht unit besteld en een complete matten set die Woensdag binnne komen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

TeSprouT

Leuk detail zo die sticker bombing op je spiegels! Je wagen ziet er goed uit, sportieve look! ;D
Love the potiential

Rob

ow nee... asjeblieft ja sorry ieder zijn smaak maar deze auto was zo netjes...
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Bunny

Deze auto is straks in de zomer weer netjes, is volgens mij zijn winter modus toch Patrick? Ik vind de stickers wel geinig, kunnen deze wel tegen vocht en zon licht? Ik moet die van mij er maar weer eens af peuteren XD

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic