Cursed Challenge K11

Gestart door Red Racer, 29 juli 2011, 20:44:06

Vorige topic - Volgende topic

Red Racer

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

Heeeele mooie foto's!
In Friesland of Noord-Holland gemaakt?

Red Racer

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Alweer foto tijd maar dan op een mini meet in utrecht.

Jaar.''[/size]

terl

mooi dakje!,

ik het mogelijk om zn universeel dakje in een standaard micra te bouwen?:P
endless project =D

TeSprouT

Mooie foto's hoor! Je wagen ziet er echt heel gaaf uit! :D
Lijkt mij echt heerlijk zo'n schuifdakje.
Love the potiential

Red Racer

het is ook wel heerlijk maar heeft ook zo zijn nadelen.

veel windruis op de snelweg.

@ terl: ik heb het eens iemand zien doen in zijn golf 2 maar een gewoon schuifdakje is ook wel zo te monteren als je alles maar goed aftekend.

Jaar.''[/size]

emiel

Red Racer

Dank u en dat met me nokia n82 nog wel :P O0

Jaar.''[/size]

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

Citaat van: Milo op 06 september 2011, 19:28:12
Citaat van: Red Racer op 06 september 2011, 18:51:46
Dank u en dat met me nokia n82 nog wel :P O0
86 tog? :P

jaah je heb gelijk milo, een n86, ben zo weer even verder gegaan met de nieuwe koplampen om de lampjes passend te maken.

Jaar.''[/size]

Red Racer

Heb zaterdag voor een PRIKIE een meter set kunnen kopern op de sloop.

en ik zocht nog een lipie dus die heb ik van een espace af gehaald dat allemaal voor 35 euro

Een Carbon a-style meter houder met 3 meters er in.

Olie druk

Olie tempratuur

Water Tempratuur.

Zo uit een crx gehaald aleen waar de kabels heen gingen naar het motorblok heb ik er niet uit kunnen halen want dfie gingen naar het olie filter en zat erg diep en kon ik er niet uit halen.

Hier het lipje

Zal even kijken hoe ik die passend zal krijgen op de postert bumper en zal wel moet worden ingekort.

Greets ohwja hier een spypic van me bezigheden deze weken, het is even een 10 dagen op hold want ik mis nog een onderdeel voor bijde lampen.

Jaar.''[/size]

Bunny

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

TeSprouT

Hee Patrick gaaf man al die metertjes! Je frontlip ziet er ook gewoon nog netjes uit! Ben benieuwd naar het resultaat als hij geplaatst is. Zal zeker wel vet worden!  O0

Love the potiential