[REBUILD] K10 Topic Super S

Gestart door Provo, 19 augustus 2011, 20:42:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Joery-Joery

Verschikkelijk, dit was zo een mooie k10  :'(

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Provo

Hey allemaal, kheb mijn auto terug draaiende gekregen. Hierbij hadk de cilinderkop vervangen, nieuwe dichtinge en koppakking en het was nog gelukt om het helemaal zelf te doen.

Nu zoals de foto's al vertellen heb ik een erg ongeval gehad. Met het goede weer ben ik verblind geraakt bij het oversteken van de straat en een zwarte auto die uit de schaduw kwam en me recht op mijn bestuurderskant raakte. na een uur hebben ze me uit het wrak kunnen halen en me naar het ziekenhuis kunnen brengen. Mijn heup en bekken zijn zwaar geraakt sinds de deur er is tegen geklapt. Mijn bekken is gebroken en ze hebben een pen door mijn knie gestoken om het dijbeen terug uit mijn bekken te trekke. ik krijg deze dinsdag foto's e, het kan zijn dat ik over 4 weken een zware operatie krijg om mijn heup te repareren. (herstel kan tot 6 maanden in het ziekenhuis duren)

Kort gezegd, de auto is niet rijbaar meer (zoals je dat wel kan zien). De velgen zijn okey en de 117.000km motor is nog volledig intact. Vandaag is n vriend van mij die bij Nissan werkt la,gsgekomen en er word al terug gezocht naar n Super S die weer n volledige transformatie ga krijgen tot het originele model ik heb verloren.

Op de moment hebk nog veel pijn en had gehoopt datk na men examens eindelijk es n meting kon meemaken, dit zal jammer genoeg nog even uitgesteld worden (evenals mijn March ST die ik uit Japan ging laten komen). Heb ik spijt dat mijn auto kapot is? ja, maar het is en blijft een blik metaal. Heb zelfs het nieuws gehaalt:

http://www.gva.be/regio-antwerpen-noord/schilde/man-zwaargewond-na-verkeersongeval-met-drie-wagens.aspx

m.v.g.
Provo Nicholas
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Dinky

Heel veel sterkte met de aankomende operatieĀ“s en met het revalideren!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Kevertje-SYS

Dit was voor mij echt de mooiste K10 ooit.
Maar het is natuurlijk maar een stuk blik.
Helaas ben je zelf er ook niet al te best aan toe.
Succes

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Bunny

Sterkte met het herstel (van jezelf) en er komen nog genoeg meetings

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

2yellow4u

Veel sterkte gewenst met de operatie aan je heup!

Leo

sterkte met je herstel !

en wat betreft auto's, hopelijk kom je een k10 (super s) tegen die je kunt transformeren naar wat deze fantastische micra ooit was.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Leo

Citaat van: Provo op 26 augustus 2011, 13:17:12

Spoiler en frontje

niet om onbeleefd te zijn,

(ik was nog eens je spuitwerk foto's aan het bekijken)

maar wat is dat voor frontje ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Provo

Dat frontje zit vooraan aan de micra onderaan de voorbumper, je 2 zijpanelen zijn hier ook op aangesloten ;)
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Leo

#130
Citaat van: Provo op 26 mei 2012, 22:08:08
Dat frontje zit vooraan aan de micra onderaan de voorbumper, je 2 zijpanelen zijn hier ook op aangesloten ;)

ok bedankt, ik herkende het namelijk niet.
ik herken het nu ook pas bij je oude foto's.

had je overigens al een oplossing gevonden voor de ophanging aan de achterzijde ?
(het verhogen/ het voorkomen van aanlopen van de banden)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Provo

ja andere veren nemen, ik weey niet jiost van welk model ze kwamen maar ze waren ongeveer even groot en lang, maar de diameter van de veer waren wat dikker zodat ze n beetje stugger zijn (scheelt niet veel hoor) maar dat te samen met je kasten naar binne kloppen moet helpen hoor :) succes ermee!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Riesh

oeh man dit is sneu.
Ik ben blij dat je er nog levend uit bent gekomen. Suc6 met je herstel en de operaties.
Micra Addict

Micra1.3E3HBSuperSE2

Heel veel sterkte gewenst met de operaties en je herstel

Rob3600

Jammer van je supermooie K10, maar voor jou is het veel erger!!

Sterkte met de revalidatie...
Groeten Rob & Zn