[REBUILD] K10 Topic Super S

Gestart door Provo, 19 augustus 2011, 20:42:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

omg ik las eerst van de motorblok probleem en dat heb je gelukig op kunne n lossen maar toe zag ik de foto van de aanrijden en de tranen springen echt in me ogen.

zown heerlijke aprte K10 super s die zo is weggenomen.

Heel veel sterkte met je Revalidatie en veel sterkte met het algemene herstel.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Zeurdoos

Dhamm kerel das ff schrikken suc6 met alles .

Milo

Jeetje mina kerel, ik vind het egt zwaar klote voor je :(
Zit hier ook egt met een sip gezicht.
Héél erg jammer van je mooie K10, maar het belangrijkste is dat je er zelf nog heel vanaf bent gekomen.
Ik wens je heel veel sterkte en succes met je (operatie(s) en) revalidatie!
Doe het rustig aan, dat is het belangrijkste, ik spreek opt moment uit ervaring!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Wooow wat een rot gezicht die foto's :( en je lig zelf ook aardig in de kreukels.. Veel sterkte en succes toegewenst bij het herstel! :)
Love the potiential

Provo

Beste mensjes

Het is al een maand dat ik vastgebonden lig in het ziekenhuis en het is bijna tijd dat ik het ziekenhuis ga verlaten. Heb ondertussen niet stilgezeten. Ben ondertussen aan het uitkijken geweest om een hefbrug, laspost, aanhangwagen en natuurlijk een Micra Super S te kopen. En ondertussen heb ik gevonden wat ik wou!

Het is geworden:
K10 Super Topic S
K10 Super S

De Topic is met een elektrisch dak dat helemaal naar achter gaat en deze modellen zijn hier niet te vinden. Beide micra's voor een zacht prijsje van 850€ tesamen!




Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Milo

Oh WOW, die eerste Micra is tof man! :D
Hoe is het nu verder met je??
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Woow die eerste is zeker onwijs gaaf! O0 Toch blijft het eeuwig zonde om die ander zo in de kreukels te zien liggen... :(

Gelukkig gaat het met jou zelf al wel beter en mag je bijna het ziekenhuis verlaten. :)
Love the potiential

Ries

dat beloofd veel goeds! en die hefbrug?
hoe hersteld je lichaam ?

2yellow4u

Gaat het naar omstandigheden goed met je op dit moment?

SHIT.. De bruine K10 zit totaal in de kreukels zeg!

Red Racer

dammm heerlijk die witte k10 fapping away here.

zou een mooie toevoeging zijn naast em k11 topic.
staan er nogal wel veel super S in de DE zeker?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Milo

Citaat van: Red Racer op 20 juni 2012, 19:07:36
dammm heerlijk die witte k10 fapping away here.

zou een mooie toevoeging zijn naast em k11 topic.
staan er nogal wel veel super S in de DE zeker?

Too much information...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Provo

Wel ja na een maand zit ik nog steeds in tractie maar de maandag worden er foto's getrokken en dan gaan ze dinsdag mijn pin door de knie eruit halen en zou ik naar huis mogen (en met huis bedoelen we naar de werkplaats waar ik kan gaan sleutelen aan mijn nieuwe aanwinsten). Ik zal de volgende 2 maand nog niet op mijn benen mogen staan, dus het zal een rolstoeltje worden :(

In ieder geval de witte K10 staan 145.000km op en is al verlaagt met 30mm. Deze heeft ook geblindeerde achter ruiten en is voorzien met een elektrisch open dak over de gehele lengte van het dak. De grijze K10 is exact hetzelfde model als ik had met 106.000km. Beiden zijn voorzien met het volledige Super S interieur en body kit. Enkel de witte heeft nog de originele Super S mistlampen. Beide chassis zijn geheel zonder roest en deuken.

De plannen: de witte wordt helemaal uit elkaar gehaalt en gespoten (tesamen met de micra remork) zodat ik terug mijn origineel roestbruin modelletjes heb als voorheen.
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!

Leo

#147
Citaat van: Provo op 20 juni 2012, 16:59:31
Het is geworden:
K10 Super Topic S
K10 Super S

super vet dat je een super s hebt gevonden (2 zelfs  O0).

topic met dat dak is idd erg zeldzaam.

maar waarom heb je die grijze gekocht ?
voor de laatste resterende remork + reserve onderdelen ?

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Zeurdoos

Dat zijn 2 mooie super sjes O0 .

Was er ook nog iets te redde van je oude wagen ??

Provo

Citaat van: xleonl op 20 juni 2012, 20:27:35

super vet dat je een super s hebt gevonden (2 zelfs  O0).

topic met dat dak is idd erg zeldzaam.



Heb ik wel even moeten achter zoeken hoor ^^ en een Super S Topic is al compleet raar  ;D
Het is de bedoeling dat de witte mijn nieuw project word en de grijze reserve en intact wordt gehouden. Onderdelen voor mijn remork ga ik gebruiken van de kapotte en ik ken iemand die nog Super S onderdelen heeft liggen (de zij skirts). Het kan ook zijn datk die grijze later doorverkoop misschien sinds dat er ook no maar 106.000km erop staan. Ik heb ondertussen al wel heel erg veel Super S onderdelen liggen!
Mijn Micra is te klein? dan bouwen we er toch gewoon een 2de bij aan!