Het groene performance gebakje

Gestart door thieme, 14 juni 2012, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

TeSprouT

Goed nieuws! En echt tof van je werkgever dat je dit mocht en kon doen. Succes met het verdere herstel!
Love the potiential

Psydan

Goed nieuws Thieme! Ik hoop je op de meeting te zien met je eigen auto! :D
Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

Super Thieme.
Tot zondag dan maar :)
Micra Addict

thieme

#168
Nou het is toch nog steeds niet helemaal zeker haha
Alle pech komt een beetje op mijn dak alhoewel Jeroen me wel gewaarschuwd heeft en een gewaarschuwd mens telt voor 2. De auto is vrijwel klaar maar de remleidingen waren kaduuk gegaan zowel handrem als gewone remslangetjes dus die hebben ze besteld en moeten erop.
Maar dan het grote probleem van de draagarm rechtsonder hadden ze twee stuks de oude die er al op zat en eentje die bij de as zat. Maar allebei bouten zo rot dat ze die met geen mogelijkheid eruit hebben weten te krijgen. Morgenvroeg niks uitslapen dus en nog ff snel naar de sloop. Sloop is om 9 uur open en garage gaat om 1 uur dicht dus het wordt krap en ik hoop dan zowiezo dat hun de onderdelen die zij besteld hebben morgen binnen hebben.
Edit: Of Jeroens adresje moet redelijk dichtbij zijn maar Duitsland is groot. Ik geef pas op om met mijn eigen auto te komen morgen als alles dicht is haha

Jeroen330

Mijn adresje is niet dichtbij Thieme..

Moet via eBay geleverd worden

thieme

Nouja dan wordt het de sloop en omdat ik dan toch nog verschillende delen dubbel heb dadelijk kan ik misschien ook een gaan kijken voor PU rubbers want als ik het zo laat roest het waarschijnlijk in de winter weer zo vast.

Jeroen330

bouten insmeren met kopervet... dan heb je geen last meer van rottende bouten in de bussen

thieme

Auto is gefixt waren echt net op tijd klaar. Ik moet nog wel een keer teruggaan voor uitlijnen daar hadden ze helaas geen tijd meer voor maar ben super blij dat ik in ieder geval met me eigen auto kan komen.

Milo

Citaat van: thieme op 12 oktober 2013, 14:15:14
Auto is gefixt waren echt net op tijd klaar. Ik moet nog wel een keer teruggaan voor uitlijnen daar hadden ze helaas geen tijd meer voor maar ben super blij dat ik in ieder geval met me eigen auto kan komen.

Superrr!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

Citaat van: thieme op 12 oktober 2013, 14:15:14
Auto is gefixt waren echt net op tijd klaar. Ik moet nog wel een keer teruggaan voor uitlijnen daar hadden ze helaas geen tijd meer voor maar ben super blij dat ik in ieder geval met me eigen auto kan komen.

is euromaster niet tot 5 uur open dan ??

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Leo

gefeliciteerd ! maar waarom uitlijnen ??? aan de achteras kunnen ze volgens mij vrij weinig uitlijnen ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 12 oktober 2013, 14:37:43
is euromaster niet tot 5 uur open dan ??
Ik moest wel bij de profile :( maarja
Citaat van: xleonl op 12 oktober 2013, 15:03:46
gefeliciteerd ! maar waarom uitlijnen ??? aan de achteras kunnen ze volgens mij vrij weinig uitlijnen ???
Omdat er ook iets mis was gegaan aan de voorkant volgensmij. Het kan in ieder geval geen kwaad. Liever een keer extra uitlijnen dan dat me banden sneller slijten.

TeSprouT

Goed nieuws! Nu weer lekker genieten van je wagen!
Love the potiential

Roadrunner

Goed nieuws man. Mocht ook wel eens :p
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.