Het groene performance gebakje

Gestart door thieme, 14 juni 2012, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

lurtz


Leo

fingers crossed but so far so good :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

timing van de ketting ook nog nagekeken ?
Micra Addict

thieme

yup als t al fout zou moeten zitten is het bij het onderste deel maar de bovenste ketting zit hoe die moet.

thieme

Zo vandaag even bij Chris wezen buurten voor de 1.6 ombouw en zijn 2 liter project gezien.
Chris is een toffe kerel en ik had er meteen goed gevoel bij dus als zijn 2.0 ombouw helemaal klaar en gekeurd is en ik van mijn kant nog wat dingetjes heb geregeld dan gaat als het goed is mijn ombouw gebeuren.

Heb ook een setje velgen opgehaald, ik moet nog heel even kijken of die naafgaten daarvan goed uitgeboord kunnen worden maar dit wordt dan waarschijnlijk mijn winterset.
http://s8.photobucket.com/user/thieme1989/media/IMG_20140503_154817_zpseccb6a9b.jpg.html
Plaatje voor de auto
http://s8.photobucket.com/user/thieme1989/media/IMG_20140503_150330_zpsf874de63.jpg.html
Zit nu nog 195/50/15 rubber op dus ziet er een beetje vreemd uit.
Velgen zijn 7Jx15inch et25 dus die zullen wel lekker staan :D

Marcooled_79

Toffe velgen, ziet er goed uit!! O0 O0 O0

lurtz


Milo

Zijn dat niet dezelfde als Marc? (Roadrunner)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

lijkt erop inderdaad. Staat nergens echt een merk op en hebben volgensmij een VW naafgat.

march.be

wel mooi velgjes , doet me altijd aan deze denken:


stop je ze er zo onder voor de winter of heb je er plannen mee ?

thom-micra

Citaat van: thieme op 03 mei 2014, 18:17:28
lijkt erop inderdaad. Staat nergens echt een merk op en hebben volgensmij een VW naafgat.
57.1, moet dus 59.1 worden, hoe ben je dat van plan te gaan doen?



thieme

#326
Ga er gewoon mee naar een professioneel bedrijfje.
Denk ook dat ik er verder niks mee doe en ze er zo onder zet als ze zijn voorzien van goed rubber

Edit: whaha wat stom
Ik was alvast een beetje aan het orienteren wat voor winterbanden ik er dan op zou willen en er zijn gewoon geen winterbanden voor 195/45/15
Ik vind zelf 195/50/15 niet echt mooi staan, het kan waarschijnlijk wel maar daar moet ik even over na denken. Met 7J velgen smaller gaan dan 195 zie ik ook niet echt zitten.

Roadrunner

Mooie velgjes :P Zijn inderdaad dezelfde als ikkes heb. RH Classics.
Bij mij liggen er overigens 175-50 bandjes op.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Jeroen330

Misschien ff in Duitsland zoeken naar banden?  Daar is het aanbod groter

thieme

Ahh dan ben ik er met 75 euro goed vanaf gekomen volgensmij, alleen nog even naafgat laten uitdraaien dat is wel duur. Ik kan of een stuk rijden en 10 euro de velg of bijna om de hoek 15 euro de velg.

@ Jeroen heb al bij verschillende Duitsers gekeken maar 195 breed 15 inch begint pas bij hoogte 50 voor winterbanden. Dus ik denk dat ik maar gewoon fuck it moet denken en dat doen of alsnog deze velgen weer verkopen maar ik had gezien dat zelfs voor 14 inch niet veel keus is voor de voor ons goeie maat wintersloffen.