Het groene performance gebakje

Gestart door thieme, 14 juni 2012, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Milo

Citaat van: thieme op 12 mei 2014, 17:09:22
Heb mail terug ze erkennen de fout maar de stoelen die ik wou zijn niet meer verkrijgbaar :/
Ben bang dat ik met mijn keus Riesh maar na ga apen. Vind er verder niet al teveel leuke dingen tussen zitten.

Dat maakt niet uit, ik aap hem ook na (mits ze goed zitten en mooi in de auto staan, ivm ruimte e.d. ;) )
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Nou 1 keer goed nieuws 2 keer iets minder

Het goede nieuws: De vervangende stoelen zijn verstuurd

Slecht nr1. Had ze via mail gevraagd de stoelen nu naar mijn werkadres te sturen. Wat denk je? juist worden alsnog naar thuisadres verzonden dus dat wordt weer een tripje Eindhoven a 100km totaal......

Slecht nr2. Het lijkt erop dat ze de bureaustoel alsnog terug willen.

thom-micra

lijkt me ook wel logisch dat ze die terug willen toch?
alleen zullen zei voor de kosten moeten opdraaien nu



thieme

Klopt maarja stoel is 68 euro ik zou dan zoiets hebben van dat is het niet waard om die dan terug te laten komen want dat kost ze toch ook zo'n 20 euro schat ik zo. Mja we zullen zien.

thieme

#379
Afgaande van wat ik terugkrijg als reactie op een MP advertentie ga ik misschien toch een rode auto rijden :o
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/nissan/m809468999-nissan-micra-1-3-met-apk-tot-04-2015.html?c=80906a7f13ccf514b11788e5504db095&previousAction=asqSent

Of ik nu mijn eigen auto laat ombouwen en dan een tijdelijke auto moet kopen voor die tijd dat Chris ermee bezig is of ik koop deze en zet hier de 1.6 in en verkoop me groene als de rode klaar is. Niet veel verschil mijns inziens.

Alhoewel denk wel dat ik last heb van de ABS met de ombouw. :/

Conodihno

Ziet er zo op de foto prima uit.

thieme

#381
Klopt voor die prijs en nieuwe APK.
Heb hem gevraagd naar de minpunten van de auto en opmerkingen op het APK formulier. Dan kan ik nog altijd gaan kijken.

Edit: Eerste reactie's zijn vrij positief
CiteerDe minpuntjes zijn een barstje in de ruiten er zit een deukje in het rechter portier. Voor de APK was de uitlaat niet voldoende gasdicht.
Voor balk is volgens hem hard en de dorpels zijn gelast. Krijg morgen wat detail foto's van de ruiten en het deukje dus ben benieuwd.

Riesh

Had hem ook al gespot. Een duitse super s volgens mij
Micra Addict

thieme

Ja denk het ook hij is in 2004 geimporteerd

Kwarkieboy

Netjes !
Remschijven voor en achter is ook leuk !
Mooi om een 1.6 in te leggen. Heb je nog een beetje remkracht.
K11 '95
K11 Aztek '00

ReSp4wN

#385
Die Bumpers zijn echt vet van die super S

en voor die prijs is het n koopje incl schijfremmen achter enzo, ik zou er niet al te lang over nadenken als t geld er was 8)

thieme

Ben vandaag wezen kijken en heb een aanbetaling gedaan + auto op me naam over laten schrijven.
Auto viel me niet tegen. Lak ging wel kwa kleur maar hier en daar wat bobbels erin in het stuk net boven de dorpels. Dorpels zijn redelijk gelast. Voorbalk is zoals hij zei hard maar toch verroest dus dat zal wel behandeld moeten worden. Ben in ieder geval niet ontevreden voor deze prijs.
Nadeel is dat ze er geen verzekering op hadden dus heb alleen klein blokje om kunnen rijden. Bedacht me later dat ik vergeten ben de achteras en de aandrijfashoezen te controleren maar hoop dat dat goed zit wel een beetje stom.
Moet nu alleen nog even kijken wanneer ik de auto op kan halen. Met de trein is dat voor mij een pokkestuk iets van 2 u 40 min met 3 keer overstappen of 3 uur met 2 keer overstappen.
Rijden was 1 u 45 min maar dan zou ik iemand moeten regelen om mij te brengen.

Psydan

Gefeliciteerd met je aankoop!  ;D
Do not underestimate what you will never understand.

Marnik

Ja idd gefeliciteerd ben wel benieuwd naar de foto's

Riesh

Micra Addict