The Red Fury

Gestart door dj-tronix, 17 september 2012, 17:11:37

Vorige topic - Volgende topic

Leo

ok dat stelt ons al wat meer gerust, audio install neem immers veel plek in beslag.

stuur kan ik begrijpen, rijden zonder airbag vind ik zelf niet echt veilig

wat was met je uitlaat, dat was toch alleen een sierstukje ???

en waarom mag je geen traanplaat matten ? die leg je er na de keuring toch zo weer in ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Leo

Citaat van: dj-tronix op 03 oktober 2012, 11:22:58
Welcome new short gearshifter ^^

waar hebt je eigelijk je short shifter vandaan als ik vragen mag ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

dj-tronix

Sorry dat ik zo lang weg geweest ben.
De Micra staat weer compleet origineel. Enkel de stickers en het sierstukje op de uitlaat zijn nog aanwezig.

Ik moet jullie maar eens een foto laten zien van de auto nu.
Heb nu van die cheap-ass oude-wijven-wieldoppen zitten! :p

De auto wordt overigens wel nog steeds super onderhouden! en de geluidsinstallatie zit nu ingebouwd in de originele hoedeplank; en de subwoofer in zo'n kist die je koopt in de plaatselijke car-audiozaak.

@Xleonl: Ik heb er nooit iets over gepost maar mijn originele uitlaat had ik destijds vervangen door een exemplaar met andere einddemper. Het resultaat was echt een machtig geluid! Ik kon alleen niet meer ongehoord de wijk in komen gereden! :p
De short shifter is trouwens gewoon eigen werk. Met een dremel, een boormachine en een draadtap kom je een eind ver ;)     Wordt trouwens hier besproken

Leo

toch bedankt voor de update :)

ik ga opzoek naar een echte short shifter van n gti maar wil eerst zekerheid hebben dat ik de juiste koop :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

dj-tronix

Na wat stil te zitten toch maar eens een update'je. Hierbij de foto's van hoe mijn koffer er nu bij staat.

Heb gisteren ook weer een investering gedaan. Een monoblock versterker, nieuwe kabels en stroomverdelerblok aangekocht. Nu kunnen de 4 Pioneer-speakers eindelijk op de 4-kanaals Pioneer versterker. En kan de subwoofer eindelijk op een geschikte monoblock versterker aangesloten worden.

Ik moet jullie ook nog eens foto's tonen van de dubbele bodem met scharnierdeksel die ik gemaakt heb in de kofferruimte. Hieronder zitten de versterker en condensator. Ik kan makkelijk het reservewiel uithalen, en ik heb a-whole-lot-of-space voor mijn verbandkist, verkeersdriehoek en other kinds of stuff :)

Laat me jullie mening horen!

Bunny

Ziet er netjes uit!

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Rob3600

Groeten Rob & Zn

Milo

Ziet er goed uit hoor! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

Ben benieuwd naar fotos van dubbele bodem klinkt heel 007 achtig

dj-tronix

Vandaag het nieuwe materiaal binnen gekregen, en meteen aan de slag gegaan.
Beelden zeggen meer dan 1000 woorden.

Op de foto's zie je de nieuwe versterker voor mijn subwoofer.
Verder heb ik nieuwe bekabeling getrokken. 10mm² van aan de batterij tot aan een stroomverdeelblok; vandaar met 2 keer 4mm² naar iedere versterker. En met een 4mm² naar de condensator (1 Farad). Rechts in de koffer een nieuw centraal massapunt aangemaakt en alle apparaten met een 4mm² kabel verbonden op dit centraal massapunt. Nu volgt enkel nog het afstellen van de installatie, wat ik makkelijk kan doen door het luikje (te zien op de foto) open te tillen, waardoor de regelkant van de versterkers zichtbaar komt.

Specs:
front      2 * Pioneer TS-G1723i
back      2 * Pioneer TS-A6923IS
              1 * Sony Xplod XS-L106P5

Versterker 1  - Pioneer GM-X624
Versterker 2 - Sinus-Tec ST-A750

Condensator Cougar 1F

Indien jullie dat willen laat ik nog wat meer detailfoto's volgen!
Graag jullie mening.
Grtz Jelle

Roadrunner

Netjes hoor! Mooi strak en clean :)
Hoe heb je de basis op de vloer vastzitten? De balkjes waar je dubbele bodem op rust zeg maar.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Netjes gedaan man, maar worden je versterkers niet te warm op deze manier?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

dj-tronix

Ik heb eerst kleine latjes gemaakt om de oneffenheden op te vangen, die zijn met fix-all bevestigd op de bodem van de koffer. Daarop heb ik dan een plaats voor de versterkers bevestigd, en daarna gewoon het hoogteverschil met de rand van de koffer opgemeten en plankjes gezaagd om zo de dubbele bodem te maken.
Heb net eens de boel open gezet voor een half uurtje, en zowel versterkers als kabels krijgen niet om te zeggen warm... Dus ik hoop dat het mooi goed blijft zo...

Was net aan het afregelen maar heb de boel lam moeten leggen omdat onze buurjongen blijkbaar probeert te studeren :p
Ben er dus al zeker van dat het hoorbaar was! :p