Leo's k11 luxury+

Gestart door Leo, 06 november 2012, 23:39:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dinky

Was het eigenlijk niet spannend om zo dat schuine deel op te rijden?
Zoveel had je links en rechts niet over zo te zien.....
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Leo

de eigenaar van de toyota yaris (met het gele vest) heeft hem dr uiteindelijk opgezet.

ik kreeg hem er maar niet goed recht voor gezet ::)

had rechts nog wel een beetje over ;)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Joery-Joery

Citaat van: Riesh op 06 juni 2013, 16:33:32
Citaat van: Joery-Joery op 06 juni 2013, 13:37:07
Zo'n schuine helling is best makkelijk. Een goed idee voor als ik later een tuin heb :P


had je ook met die gemeentetuin kunnen doen :P

Gemeenschappelijk tuin :p de voorzijde kan ook nog wel een opkapbeurtje gebruiken haha.

Leo

#318
vandaag kwam hij dan eindelijk binnen, mijn sportex einddemper :D





moet ik voor het plaatsen alleen nog een nieuwe uitlaat pakking halen ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thom-micra




Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thom-micra

jawel haha
maar moet eerst m'n loon even weer ontvange, en dan kan ik even verderkijken :P



Milo

Netjes, ziet er goed uit! Toen ik hem verving heb ik er idd een nieuwe pakking tussen gedaan aangezien mijn pakking bleef plakken aan mn einddemper flens...
Dus een nieuwe pakking is zowiezo geen slecht idee, dingen kosten tog maar iets van 4 euro.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Milo op 11 juni 2013, 18:59:15
Netjes, ziet er goed uit! Toen ik hem verving heb ik er idd een nieuwe pakking tussen gedaan aangezien mijn pakking bleef plakken aan mn einddemper flens...
Dus een nieuwe pakking is zowiezo geen slecht idee, dingen kosten tog maar iets van 4 euro.

dingen zijn idd niet zo duur,

ging die van jouw met een beetje geweld nog los of heb je heb je die doorgeslepen milo ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Nice, erg nette demper, die zal vast goed staan onder je wagen! Ben benieuwd naar het geluid. ;D
Love the potiential

Milo

#325
Citaat van: xleonl op 11 juni 2013, 19:10:13
Citaat van: Milo op 11 juni 2013, 18:59:15
Netjes, ziet er goed uit! Toen ik hem verving heb ik er idd een nieuwe pakking tussen gedaan aangezien mijn pakking bleef plakken aan mn einddemper flens...
Dus een nieuwe pakking is zowiezo geen slecht idee, dingen kosten tog maar iets van 4 euro.

dingen zijn idd niet zo duur,

ging die van jouw met een beetje geweld nog los of heb je heb je die doorgeslepen milo ?

Eentje ging fatsoenlijk los, andere met grof geweld en een hoop spierballen van Riesh en uiteindelijk brak de bout want er was geen beweging in de krijgen.
Dus mocht ik ooit mijn originele demper trug zetten, zal ik moeten gaan slijpen/boren...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

Gaaf leo !!
ben benieuwd naar het geluidje en ik moet zeggen dat er toch nog een aardige buis aanhangt iig niet de std dikte neem ik aan ?

jammer dat ik ooit zo keihard gefaalt heb met paypal aanmaken anders had ik ook voor dat soort leuk prul kunnen zoeken op ebay

Riesh

heel mooi dempertje om te zien, ook die gefelste eindtip is super.
Micra Addict

Leo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 11 juni 2013, 19:49:56
Gaaf leo !! ben benieuwd naar het geluidje en ik moet zeggen dat er toch nog een aardige buis aanhangt iig niet de std dikte neem ik aan ?

jammer dat ik ooit zo keihard gefaalt heb met paypal aanmaken anders had ik ook voor dat soort leuk prul kunnen zoeken op ebay

dit is de 2.5'' sportex einddemper, de enige sport einddemper gemaakt voor de 1.4 vanwege zijn oem lagere bumper, tenzij je natuurlijk de zaag in je bumper zet dan passen die van de 1.3 ook.

paypal moet je toch wel kunnen fixen mstq ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MaStErTuNeR Q

Citaat van: xleonl op 11 juni 2013, 20:03:58
Citaat van: MaStErTuNeR Q op 11 juni 2013, 19:49:56
Gaaf leo !! ben benieuwd naar het geluidje en ik moet zeggen dat er toch nog een aardige buis aanhangt iig niet de std dikte neem ik aan ?

jammer dat ik ooit zo keihard gefaalt heb met paypal aanmaken anders had ik ook voor dat soort leuk prul kunnen zoeken op ebay

dit is de 2.5'' sportex einddemper, de enige sport einddemper gemaakt voor de 1.4 vanwege zijn oem lagere bumper, tenzij je natuurlijk de zaag in je bumper zet dan passen die van de 1.3 ook.

paypal moet je toch wel kunnen fixen mstq ?

heb het ooit een keer gedaan , dat is toen verschrikkelijk fout gegaan heb toen 130 euro betaalt en toen kon ik mijn acc niet meer in .
nu heb ik eigenlijk schrik dat dit weer gebeurd , ik weet gewoon niet hoe dit moet xD

maar 2.5 inch is niet niks en die kosten 90 euro ??