Leo's k11 luxury+

Gestart door Leo, 06 november 2012, 23:39:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

savange

Toch vreemd dat die kleur zo lijkt af te wijken van de originele kleur. Hij lijkt veel donkerder...

eigenbilzen

Het probleem van het kleurverschil is waarschijnlijk dat deze Micra al meerdere keren is overgespoten met afwijkende kleuren. Pak je dan een motip spuitbus van 5 jaar oud die de originele kleurcode heeft terwijl je auto ook al lak erop heeft van 12 jaar oud...tja

Tegenwoordig scannen ze je kleur gewoon in , en mengt een machine je verf in exact dezelfde kleur en krijg je het evengoed in een spuitbusje mee als je dat zou willen . Geen gezeur..


Groet,
Eigenbilzen

Leo

#542
micra vandaag naar de apk gebracht helaas afkeur op 2 punten beide aan de as rechtsvoor:

1 fusee met teveel speling
1 remschijf draait niet voldoende vrij

EDIT: gaat gewoon terug naar de garage :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

wees voorzichtig met kopervet.
ik lees altijd dat mensen dat zo graag op remonderdelen smeren, die moeten kunnen bewegen.
Maar vergis je niet, kopervet heeft nogal de neiging om als een magneet te werken op vuil waardoor je een dikke stugge koek krijgt die bewegen juist niet soepel maakt.
Micra Addict

Leo

bedankt voor de tip, heb ff gebeld, micra gaat morgen gewoon terug naar de garage en laat het daar maken, anders is het wel heel omslagtig
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

kopervet smeer je alleen op de buitenkant van de remblokken om piepen en bijgeluiden te voorkomen en op de tapeinden van je wielmoeten.. op remcilinders smeer je speciaal vet voor klauwen, die immers ook bestendig is tegen hitte..

Eigenlijk gebruik je voor klauwen amper kopervet

Ed

Keramisch vet gebruik ik altijd dat houdt ook het piepen tegen en ook heel goed onder hoge temperatuur.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Leo

#547
het is gelukt ik heb weer een jaartje APK  :wave:
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Rob3600

Groeten Rob & Zn

lurtz


Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

vandaag mn mfc kentekenplaat houder gemonteerd

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Roadrunner

Gefeliciteerd met die APK. En weer een nette plaathouder. Het zit 'm in de details natuurlijk.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Leo

Citaat van: Roadrunner op 07 oktober 2013, 20:28:44
Gefeliciteerd met die APK. En weer een nette plaathouder. Het zit 'm in de details natuurlijk.

tanks :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MaStErTuNeR Q

wat mij weer meevalt is dat het gespoten gedeelte niet 123 opvalt .