Micra K-11 '95

Gestart door Kwarkieboy, 21 januari 2013, 01:20:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

Welkom op het forum.

Nette micra en is ook weer eens wat anders dan een normaal filter.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Tango75

Hi, welkom op het forum... Als je van plan bent om je velgjes te vervangen. Ik heb dezelfde maar mis één naafkapje, dus als je die over hebt kun je bij mij terecht, ik zoek er al 6 maanden naar!

Kwarkieboy

Citaat van: Tango75 op 23 januari 2013, 21:56:00
Hi, welkom op het forum... Als je van plan bent om je velgjes te vervangen. Ik heb dezelfde maar mis één naafkapje, dus als je die over hebt kun je bij mij terecht, ik zoek er al 6 maanden naar!

Ik ga deze velgen houden voor de winterbanden, sorry.
Kun je geen kappen krijgen bij een nissan dealer ?
K11 '95
K11 Aztek '00

Kwarkieboy

De spoiler is ook binnen van Taxloss. Jammer dat het niet de zelfde kleur is. Dus maar meteen naar de automat en lak besteld. Vant weekend maar eens de spoiler klaar maken.
K11 '95
K11 Aztek '00

Milo

Citaat van: Kwarkieboy op 24 januari 2013, 13:20:57
De spoiler is ook binnen van Taxloss. Jammer dat het niet de zelfde kleur is. Dus maar meteen naar de automat en lak besteld. Vant weekend maar eens de spoiler klaar maken.

Tog niet dezelfde kleur, beetje jammer.
Maar succes met het spuiten en we zullen het resultaat vast wel snel zien!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Tango75

Citaat van: Kwarkieboy op 24 januari 2013, 09:39:58
Ik ga deze velgen houden voor de winterbanden, sorry.
Kun je geen kappen krijgen bij een nissan dealer ?

Je hebt groot gelijk, als je toch van plan bent om er winterbandjes onder te zetten is dit veel beter dan stalen velgjes met wieldoppen. De nissan dealer hier in de buurt heb ik al zo vaak lastig gevallen over dat ene naafkapje dat ie me nu echt spuugzat is, helaas..

Kwarkieboy

Citaat van: Tango75 op 24 januari 2013, 13:54:16
Citaat van: Kwarkieboy op 24 januari 2013, 09:39:58
Ik ga deze velgen houden voor de winterbanden, sorry.
Kun je geen kappen krijgen bij een nissan dealer ?

Je hebt groot gelijk, als je toch van plan bent om er winterbandjes onder te zetten is dit veel beter dan stalen velgjes met wieldoppen. De nissan dealer hier in de buurt heb ik al zo vaak lastig gevallen over dat ene naafkapje dat ie me nu echt spuugzat is, helaas..

ik heb er al winterbanden opzitten, nu maar ff een setje velgen zoeken met zomereband :P

ik ben hier even naar de Nissan Dealer gegaan en het probleem met deze velgen is dat ze Aftermarket zijn.
het zijn geen orginele Nissan velgen maar Nissan velgen gemaakt door Fondmetal.
ik heb 3 e-mails verstuurd naar bedrijven hier in de buurt die ze misschien wel hebben of kunnen leveren.
ik heb zelfs Fondmetal een mail gestuurd of ze die nog maken en leveren.
K11 '95
K11 Aztek '00

Kwarkieboy

#22
Spoiler gehaald, lak besteld op kleur, schuren, spuiten, aflakken en het resultaat !!!:D





en blauwe LED's achter de tellerbak gezet.

K11 '95
K11 Aztek '00

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Leo

Dat ziet er goed uit O0

whats up coming ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

Ben nog opzoek naar een setje Zomerbanden op een sportieve lichtmetalen velg. Op deze velgen zitten de winterbanden. Verder gaat aan deze auto niet veel meer gebeuren, want zoals je ziet heeft deze zijn kilometers wel gereden. Binnen nu en een jaar komt er waarschijnlijk een k-11 rond bouwjaar 2000 waar ik een tijd mee voor uit kan. Heel misschien maak ik deze zomer een setje booskijkers.
K11 '95
K11 Aztek '00

Kwarkieboy

een dagje vrij gehad eindelijk een beetje tijd om de versterker die onderaan de hoedenplank zit af te werken. even een nieuw stofje onderaan de hoedenplank geplakt.







K11 '95
K11 Aztek '00

Kevertje-SYS

Een paar dingen.
Erg netjes gedaan dat wel.
Maarrrrrrrr
Waarom onder je hoedeplank ?
Dit is echt de slechtste (naja eigenlijk is erop nog slechter) plek om een versterker te monteren.
Enig idee wat er gebeurt met een ongeluk ?
Ding wordt een ongeleid projectiel in de auto.
Beter is tegen de rugleuning van de achterbank.
En heb je nu een hele dunne pluskabel of zie ik dat verkeerd ?

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Kwarkieboy

Citaat van: Kevertje-SYS op 07 februari 2013, 20:26:21
Een paar dingen.
Erg netjes gedaan dat wel.
Maarrrrrrrr
Waarom onder je hoedeplank ?
Dit is echt de slechtste (naja eigenlijk is erop nog slechter) plek om een versterker te monteren.
Enig idee wat er gebeurt met een ongeluk ?
Ding wordt een ongeleid projectiel in de auto.
Beter is tegen de rugleuning van de achterbank.
En heb je nu een hele dunne pluskabel of zie ik dat verkeerd ?

Bedankt :-)
Onder de hoedenplank is eigenlijk de enige plek in kofferbak die ik nog vrij heb.
Ik werk voor een uitzend bureau en heb daarom de kofferbak vol liggen met gereedschap koffers. Alles past er precies in nu.
Ik ben niet bang dat de versterker een projectiel wordt bij een ongeluk hij zit goed vast.
De plus kabel is een normale kabel uit een Caliber pakketje. De massa is een stukje dikker omdat ik op dat moment even niks anders had liggen.
K11 '95
K11 Aztek '00