Red Devil-S

Gestart door v6gek, 19 februari 2013, 08:38:57

Vorige topic - Volgende topic

v6gek

ik zeg je, als de set er niet in had gezeten had ik niet een setje aangeschaft om het zo maar te proberen.

het blijkt wat te doen, maar ook ik ben nog sceptisch, als ik enkele x tanken verder ben kan ik er ook meer van zeggen.

Rob

ik weet niet maar gaat het een en ander elkaar niet opheffen?
waterstof styteem zuiniger rifden
snelle nokkenassen (240 dacht ik dat er inlagen) zou meer verbruik?

met andere woorden heeft het echt effect vraag ik me af
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

v6gek

vooralsnog merk ik dat ik meer km´s kan rijden op een 30 liter tank, dus meer km´s betekend dat er `iets` gebeurt door de aanwezigheid van HHO met een electrolyt en alcohol.

bij normaal gebruik, dus geen race gedrag met de auto heb ik nu met een halve tank 198 km gereden. (maximaal 4000rpm bij optrekken en bij kruissnelheid tegen de 3000 rpm dus 100 a 105 km/h)

voor dat ik het systeem aansloot reed ik net aan 150 km op een halve tank, en dan reed ik als een ouwe lul en niet boven de 3000 rpm ook niet met optrekken.

dus verschil is er duidelijk.

v6gek

even een update.

normaal reed ik 300 a 320 km op 1 tank MAXIMAAL.

heb deze tank met 402 km op de dagteller volgetankt, en kon 28.3 liter er in gooien.

dus nagenoeg 100 km winst op 1 tank met het HHO systeem.

sceptici kom maar met commentaar zou ik zeggen.

En twijfelaars, het systeem werkt dus durf te proberen.

Ronald

Schrikbarend hoog verbruik zeg, 320km op een tank

Milo

Citaat van: Ronald op 01 maart 2013, 13:49:47
Schrikbarend hoog verbruik zeg, 320km op een tank

Ja hoe komt dat dan?
Ik rijd met die van mij áltijd minimaal 400 km, laatste keer zelf 454,5km.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

v6gek

zal aan de setting liggen.

snelle nokkenassen 254 graden, janspeed spruitstuk, open sportfilter, zware rechter voet.

en zal wel goed afgesteld moeten worden ook, ik geloof niet dat de apexi goed is ingesteld.

v6gek

:furious3: :furious3: HHO setje is defect, door een lekkage hebben de platen zonder vloeistof gestaan en zijn krom getrokken.

merk het meteen in brandstof verbruik, krappe 160 km op een halve tank benzine  :( :-\ >:(

Milo

Balen man :S En nu?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

v6gek

Even een update.

HHO set is er uit, veel loze bekabeling weg gehaald uit motorruimte en hele bergen spaghetti onder het dash vandaan verwijderd.

Er komt een andere versnellingsbak onder, nieuwe koppeling en de oliekeerringen waar ik bij kan vervang ik ook meteen.

verder ben ik in onderhandeling met een duitser over delen van een impul verbredings set.

de rood omrande delen wil ik hebben van hem, en maak het pas op de bestaande bumpers.

ook ben ik de mogelijkheden van een bredere achteras aan het bekijken, tips hier in zijn welkom.

ik heb op een Engelse site een set gezien maar dan moet de oude achteras hun kant op.

Eerst maar eens bekijken hoe de verbredings-set uitvalt en of ik met bredere velgen of spacers de boel netjes op lijn kan krijgen.

Kevertje-SYS

Gaaf een widebody.

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level