Joery's Micra K12 OEM+ / Micra K12 Elle

Gestart door Joery-Joery, 17 april 2013, 22:35:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kwarkieboy

Dat is nog al een verschil. Ziet er goed uit !
Wel apart dat de naaf verschillend is.
K11 '95
K11 Aztek '00

Dino


Leo

das een cool stuurtje, wil ik ook :D

o wacht moet ik eerst een k12 kopen ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

Mooi stuurtje. Raar verhaal van de naaf.
Facelift misschien?
Micra Addict

chiba_kun


Milo

Heel erg gaaf stuurtje zeg, ziet er goed uit zo!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

#412
Bedankt allemaal!

Wat de reden van de afwijkende naaf is weet ik ook niet, Waarschijnlijk het bouwjaar.
Ik weet ook niet zeker of er een facelift van de 120SR is, ik gok van niet.
gelukkig is het verschil goed te zien voor als ik nog een stuur naar Nederland laat kopen.

Ik ben wel benieuwd wat voor een naaf er in mijn Micra zit aangezien die uit 2005 komt en die van mijn vriendin uit 2007. Misschien zit er ook verschil in... We zullen zien.

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

#415
Weer een leuke update voor de K12.

Al een tijdje met het idee gelopen om van headunit te wisselen, degene die ik had was al wat jaartjes oud, werkte wel perfect maar ik miste toch wel wat opties die je op modernere headunits ziet. Ook is de oude grijs en is de nieuwe zwart net als het interieur van mijn K12.

Oude:


nieuwe:


in de auto:


En in de auto in de avond:



Het mooie is dat de radio dus een stuk beter in het interieur past.
Ik kan nu ook eindelijk naast cd's usb-sticks gebruiken om muziek te luisteren maar ook muziek die op mijn telefoon staat en via mijn telefoon ook internetradio.

Usb aansluiting zit mooi weggewerkt in mijn muntenbakje, mooie plek want ik heb toch nooit wisselgeld en dan zie je hem ook niet zitten.

Handsfree bellen kan ook, al heb ik nog niet de microfoon geïnstalleerd want die is te groot en lomp, even kijken of ik daar wat anders voor kan vinden.

Verder heeft de radio ook een tal van instelmogelijkheden waaronder time-correction en een uitgebreide equalizer die zelfs via een App op je telefoon in te stellen is.

De nieuwe radio is ook veel makkelijker te bedienen dan de oude radio. De oude was "zelfs" voor mij ingewikkeld, de nieuwe zit erg logisch in elkaar ondanks dat deze meer opties heeft.

Qua geluid ga ik er niet op vooruit of achteruit, maar dat is eigenlijk hetzelfde maar dat is positief want dat was al erg goed.

Erg blij mee  :cheer:

Roadrunner

Mooie update. Echt een top apparaat. En die USB aansluiting kun je mooi wegwerken, ideaal.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Conodihno

Nice en clean weer!
Audio streamen rules, mooi de kids netflix laten kijken in de auto en het geluid over de luidsprekers:-)

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

RubinvdLinde

Netjes ! Vind het ook altijd een pré dat alle interieurlichten dezelfde kleur hebben O0