Psydan's Intense Blue Metallic K11 1.3 16v

Gestart door Psydan, 08 juni 2013, 22:07:58

Vorige topic - Volgende topic

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Riesh op 31 juli 2013, 10:17:51
http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm

Het hoogteverschil tussen 175/50/15 en 195/45/15 is verwaarloosbaar.

In jouw berekening zit een fout Q

jij bedoelt die 170/50 ???
puur er tussen gedaan omdat milo et over 170/50 had en chiba dit ook wel een mooie maat vond xD

buiten dit heb ik dan 175/50 er ook nog maar even bij gedaan .

Riesh

Ik zag t later ook pas dat je 170/50 had ingevuld, is volgens mij geen bestaande maat maar het verklaard wel het verschil wat ik in eerste instantie niet begreep. Te vlug gelezen dus....
Micra Addict

Psydan

Net even op de sloop wezen kijken (Window shopping).
Paar Polo lipjes en ibiza lipjes gezien, en ook de skirts van een rover 400 die ik voor 10 euro per stuk mocht meenemen maar geen geld op zak. Stond ook nog een Micra 2001 met heldere koplampen maar daar vroegen ze 100 voor beide, vond ik wat te duur.

Wel ondervonden dat ik mijn micra al heel leuk kan maken met de onderdelen uit de buurt!
Do not underestimate what you will never understand.

Milo

Citaat van: Psydan op 31 juli 2013, 17:52:58
Net even op de sloop wezen kijken (Window shopping).
Paar Polo lipjes en ibiza lipjes gezien, en ook de skirts van een rover 400 die ik voor 10 euro per stuk mocht meenemen maar geen geld op zak. Stond ook nog een Micra 2001 met heldere koplampen maar daar vroegen ze 100 voor beide, vond ik wat te duur.

Wel ondervonden dat ik mijn micra al heel leuk kan maken met de onderdelen uit de buurt!

Dat vind ik zo jammer want bij ons in de buurt is er maar één sloop en die hebben nooit zoveel Micra's staan.
En als er wel staan valt er niets fatsoenlijks meer af te halen... :(
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Psydan

Ik denk dat je er juist blij mee mag zijn dat er zo weinig micra's op de sloop staan ;)
Deze had er ook maar 3 hoor. 2x K11 prefacelift en 1x K11 facelift 1.4.

En de dingen die je zoekt hebben ze dan niet. Speciale onderdelen zoals lederen stuur ofzo of soundboards.

Rob

Citaat van: Bunny op 30 juli 2013, 16:18:41
Bij mij niet hoor Rob
dan licht mijne toch lager als 35mm blijkbaar :P ik weet namelijk niet van de vorige eigenaar 10% zeker of er 35 onder zit... misschien heeft hij wel een ring gechopt
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Leo

rob bunny heeft een schroefset he

was jij daar ook niet mee bezig ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Rob

ja maar een schroefset die lek is moet je weg gooien :P hahadaarom heb ik het ook over een normaal afgeveerde auto ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Bunny

Dus conclusie, denk dat het lastig is om te zeggen wat aanloopt en niet. Is bij iedereen verschillend. Hangt van de staat van je veren/schokdempers af en op welke hoogte je auto staat.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Psydan

Haha, mijne komt op 35mm verlagingsveren.
Maar ik denk dat 185/45/15 de beste keuze zal zijn. Goeie fit met een klein beetje stretch.

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Psydan op 01 augustus 2013, 10:55:52
Haha, mijne komt op 35mm verlagingsveren.
Maar ik denk dat 185/45/15 de beste keuze zal zijn. Goeie fit met een klein beetje stretch.

als je een 7j velg hebt wel , als je namelijk 6,5j hebt valt de stretch snel weg bij 185 .

Psydan

Ja klopt. Ik krijg 7j. Had even wat plaatjes opgezocht. En het is echt minimale stretch. Maar wel mooi. Teveel stretch is ook weer niet goed.

MaStErTuNeR Q

Psydan

Riesh

Micra Addict