Jeroen330's Project "Smoothy" --> K11 SRI

Gestart door Jeroen330, 02 september 2013, 17:53:43

Vorige topic - Volgende topic

chiba_kun

Die stoelen zijn echt een goede upgrade!

Jeroen330

Met veel wikken en wegen heb ik besloten dat Smoothy een nieuw huis mag krijgen. Met andere woorden, de LPG micra gaat eruit.

Reden is dat ik een grotere, luxere daily wil die beter aanhangers kan trekken. Momenteel rijd ik elke dag in de Audi TT en in het najaar als de TT de stalling in gaat wil ik als daily een Audi A3 kopen. Project Darth blijft natuurlijk gewoon... ik zal meer tijd overhouden om daarmee verder te gaan...

Nu nog een goed huisje vinden voor deze gave maar vooral goedkope Micra!

nismo

Anti autostyle!!

Jeroen330

Ik geef een persoon voorrang en ik wacht even zijn reactie af.. mocht hij hem niet kopen dan maak ik een verkoop topic aan

nismo

Anti autostyle!!

Jeroen330

Afgelopen dagen een beetje bezig geweest de auto netjes te maken voor verkoop. Er waren nog een aantal aandachtspuntjes:

- CV werkte wederom niet goed
- Raamstrip miste voor de helft
- Verdelerkap en rotor waren al heel wat km's oud
- Auto moest grondig schoongemaakt worden
- Afstelling nakijken
- Nieuwe pook knop
- Rammeltje binnenverlichting
- Rammeltje achterklep

De auto is op alle punten aangepakt!
De raamband was even zoeken maar ik kon via een kennis aan een mooie universele komen.

Ook is de auto weer een plaatje geworden.
Had helaas geen tijd voor een detail beurt, maar goed wassen en drogen doet al heel veel!!

Hij staat nog niet te koop maar vanavond komen er al wel kijkers...
Dit zijn uiteraard mensen van het forum die het project van de auto al een tijdje volgen..

....to be continued!

Riesh

Micra Addict

PW-performance

De volgende eigenaar zal daar een zeer mooie micra aan hebben... 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Jeroen330

Voor alsnog is Smoothy gereserveerd en na aanbetaling verkocht!

Leo

Dat ging snel ik ben benieuwd wie hem heeft gekocht
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330

Eergisteren twee banden laten vervangen, dit heb ik beloofd nog te vervangen voor de verkoop (moest toch nog gebeuren)..

Naar een kennis in Kampen gereden. Hij doet in nieuwe en gebruikte banden.
Ik had de keuze voor 100 euro 2 195/45/15 jappie joepie banden te plaatsen of voor een paar tientjes meer had hij 2 gebruikte 195/45/15 Pirelli P6000 banden met nog 8mm profiel..

Je snapt de keuze, Pirelli it is!

Zoals ik zelf bij de verkoop al aan gaf: Het was nodig en daarom ook netjes vervangen!
(dit waren eerst de voorwielen die vanwege camber schuin afgesleten zijn.. had ze tijdelijk al naar achteren geplaatst)

Verder nog een short shifter in de auto klaargelegd voor de nieuwe eigenaar.. kan hij lekker verder aan de klus!

Aanbetaling is inmiddels dik en wel binnen, de Smoothy is verkocht!

Vrijdag eerst op vakantie (met de TT) en eind deze maand de auto op naam van de nieuwe eigenaar schrijven

nismo

Jammer dat ie verkocht is, maar de nieuwe eigenaar mag er erg blij mee zijn!

Anti autostyle!!

Leo

die banden waren wel aan vervangen toe, en die Pirelli zullen vast wel goed bevallen :)

veel plezier op vakantie 8)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Thnx Leo...

Na de vakantie lekker shoppen voor een nieuwe Daily!!
Het wordt sowieso een Audi.. waarschijnlijk een A3 en als het kan direct al op LPG... anders laat ik het txt inbouwen en koop ik een A3 met een goede KMstand..

Ben ook al een beetje in Duitsland aan het shoppen... kijken wat er daar te vinden is