Jeroen330's Darth Vader [overzicht pagina 29]

Gestart door Jeroen330, 13 januari 2014, 18:24:43

Vorige topic - Volgende topic

thom-micra

JapPower krijgt binnenkort bride's binnen, mischien dat daar wat tussen zit van je maat?

Jeroen330

Hij zegt het passen echt niet te kunnen regelen.. zelfs afhalen is al te moeilijk voor hem..

@Thom: Jappower is een eenmans bedrijfje zonder showroom.. ook hij moet bestellen en als hij bestelt heb je het gekocht zonder te passen..

VerlindenSLX

Tuurlijk is dat te moeilijk voor die man, die wil er niet teveel tijd in steken. Anders verdient hij er niet genoeg aan. Er bestaat altijd wel een demonstratie modelletje...
Met dit soort zaken is er altijd wel een weg, maar die is af en toe lastig te begaan.
moet het persé een stoel op maat zijn met eigen letters of logo's?
They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

Marco330

Citaat van: VerlindenSLX op 11 september 2014, 19:43:04
Tuurlijk is dat te moeilijk voor die man, die wil er niet teveel tijd in steken. Anders verdient hij er niet genoeg aan. Er bestaat altijd wel een demonstratie modelletje...
Met dit soort zaken is er altijd wel een weg, maar die is af en toe lastig te begaan.
moet het persé een stoel op maat zijn met eigen letters of logo's?

Met zijn maat lijkt me dit wel handig...

Kwarkieboy

Zeer lastige keuze.
Ik zou persoonlijk verder kijken.
K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

Gaan test zitten bij showoff imports ?

En die rolkooi is gaaf :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thom-micra

Citaat van: Jeroen330 op 11 september 2014, 19:32:07
Hij zegt het passen echt niet te kunnen regelen.. zelfs afhalen is al te moeilijk voor hem..

@Thom: Jappower is een eenmans bedrijfje zonder showroom.. ook hij moet bestellen en als hij bestelt heb je het gekocht zonder te passen..

jappower heeft altijd nog een showroom in alphen a/d rijn hoor.
stond op hun fb dat ze binnenkort een lading recaro en bride krijgen in hun showroom ;)

Riesh

Het zou zomaar kunnen dat ze bij Jappower imitatie binnen krijgen, maar dat zou je Wouter zelf even kunnen vragen.
Micra Addict

Jeroen330

Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met Wouter dus heb besloten geen zaken meer met hem te doen..

Dus Jappower is geen optie meer..

Milo

Rolkooi is gaaf. Ziet er toppie uit.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Jeroen330

Langzaamaan komen de foto's van Piet binnen...

Jezus, wat een werk zeg! Kuddo's, chapeau en alle respect!
De wagen is momenteel geen automaat meer!

Leo

worden ze ook langzaamaan geupload ;D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Citaat van: xleonl op 12 september 2014, 18:22:28
Lol ik ben ook wel benieuwd

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

ReSp4wN

Citaat van: xleonl op 12 september 2014, 18:22:28

;D

Kom maar op met die fotos ja,

Mooie kooi!

Wat de stoelen betreft  ik zou als ik jou was iets afspreken van als het niets is dat je ze op zijn minst kosteloos terug mag sturen, ik neem aan dat t altijd een recht is van een klant tenzij anders vermeld?