Jeroen330's Darth Vader [overzicht pagina 29]

Gestart door Jeroen330, 13 januari 2014, 18:24:43

Vorige topic - Volgende topic

Riesh

mooie stoeltjes man. ik ben alleen bang dat ze voor mij weer te smal zullen zijn als ik het zo zie
Micra Addict

Jeroen330

Citaat van: Riesh op 15 oktober 2014, 21:21:51
mooie stoeltjes man. ik ben alleen bang dat ze voor mij weer te smal zullen zijn als ik het zo zie

Gaat je verbazen...
Mijn beste maatje (die best stevig is) paste er net in..
Moet jou ook lukken

Riesh

ik kom wel een keertje passen, heb hier nog wat spul wat naar het noorden moet (Piet en jou)
Micra Addict

TeSprouT

Erg mooie en goede stoelen, heel gaaf! Die winkel ziet er ook uit als een candyshop, al mag je denk wel je dikke portemonnee meenemen. ;D
Love the potiential

Jeroen330

Citaat van: TeSprouT op 17 oktober 2014, 17:21:08
Erg mooie en goede stoelen, heel gaaf! Die winkel ziet er ook uit als een candyshop, al mag je denk wel je dikke portemonnee meenemen. ;D

Gelukkig is er bijna niks wat op de Micra past... anders was de portemonnee een stuk lichter dan hij nu al is!

Joery-Joery

Taxloss

Die stoelen zijn echt vet he!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330

Zojuist bericht uit België dat er een hele gave full-on Rolkooi binnen is gekomen!

Kan echt niet wachten! !

Taxloss

Dat kan ik me voorstellen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

gaaf, ben benieuwd naar de kooi
Micra Addict

Jeroen330

Plannen zijn gemaakt! Zaterdag ga ik met een lege aanhanger naar België en met een volle weer terug! Kooi ophalen en direct langs een 100NX Clublid om een set rode radiateur fans voor mezelf en SR20 bak en ITB's op te halen voor andere clubleden!

Zaterdag direct door naar Piet met de kooi en de kuipstoelen... dat wordt een feestje!

Overigens zit Piet nog steeds niet stil.. in de dorpel bestuurderskant is meer dan 75cm nieuw staal gekomen!

Slijpwerk:

Binnen dorpel ook weg:

Laswerk:

Voorbereiding voor spuitwerk:

Eer wie eer toe komt: Ik heb zelden zulk netjes laswerk gezien!
Tevens heef Piet in de dorpel een speciale aanpassing gemaakt en een krikpunt gefabriceerd die heel sterker is dan het originele punt! Hierdoor zal de dorpel veel sterker zijn dan origineel.. Handig als je de auto nogal vaak op gaat krikken!

Conodihno

Goed vooruitzicht, enne .... Laat je Piet een beetje heel ? Volgens mij zit die beste man amper stil :)

PW-performance

Komt wel goed hoor. Als ik geen zin heb doe ik niets aan de micra... ;D Is alleen nog niet voorgekomen dat ik geen zin heb... :D
Tussendoor ook nog bezig met de Vpb-en.  O0
Het is maar goed dat ik een baan heb van 40 uur p/week anders had ik dit er niet bij kunnen doen.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Jeroen330

Dat is ook wat ik Piet zeg.. ik heb geen deadline.. Hij kan op een relaxed tempo te werk gaan!

Jeroen330

Juist ja,

Een ritje België denk ik dan... dat valt toch wel mee?
Jammer genoeg is de kooi nog iets verder verwijderd van mij dan ik vooraf dacht...

3 uur en 26 minuten als ik geen aanhanger er achter zou hebben.. Helaas heb ik er wel een aanhanger achter...