Marnik's Micra

Gestart door Marnik, 21 februari 2014, 15:30:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Marnik

Mensen, ik ben opzoek naar een nieuwe subwoofer rond de 600 RMS. Op looks enz vind ik deze wel vet: http://www.pimtensen.nl/car-hifi/106c-subwoofers/117l-enclosure-subwoofer/9017d-crunch-crb-800/ Ik weet alleen niet of dit goeie subs zijn. En dan mijn volgende vraag is deze versterker er goed op of is het te veel?
http://www.pimtensen.nl/car-hifi/104c-versterkers/130l-mono-versterkers/8975d-crunch-gtx-3000d/

Riesh

#106
die kist lekker laten staan, versterker is wel aardig.
Vergeet echter niet dat als je met dit soort vermogens aan de slag gaat je stroomvoorziening heel erg belangrijk gaat worden.

Wil je hard voor niet teveel geld, koop 2 x JBL GT5-12 subjes en bouw er zelf een kist omheen. De kant en klare GT5-2402BR doet het ook erg goed.

Ampire MB1000.1 monoblock erop en gaan met die banaan

sowieso ff verder kijken dan Pim Tensen, is niet de goedkoopste

Micra Addict

Marnik

Ik heb ook al op andere sites gekeken maar Pim Tensen gebruikte ik even als voorbeeld.

ex streetlegal micra

Een maat van me heb nog 2 echt zgan gladen rs12
Deze hebben ruim een maand in zijn auto gespeeld
Ik denk met een bod van +/- 150,- euro dat je ze mag hebben
Bij interesse een pb
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Riesh

Dat is ook niet verkeerd..
Micra Addict

Marnik

Citaat van: Riesh op 25 maart 2014, 00:40:07
die kist lekker laten staan, versterker is wel aardig.
Vergeet echter niet dat als je met dit soort vermogens aan de slag gaat je stroomvoorziening heel erg belangrijk gaat worden.

Wil je hard voor niet teveel geld, koop 2 x JBL GT5-12 subjes en bouw er zelf een kist omheen. De kant en klare GT5-2402BR doet het ook erg goed.

Ampire MB1000.1 monoblock erop en gaan met die banaan

sowieso ff verder kijken dan Pim Tensen, is niet de goedkoopste

Ik ga denk ik Riesh zijn lijst volgen, als ik zelf een kist wil maken is dat beetje te doen? Heb zeg maar 2 linker handen.

Riesh

Anders kom je een keertje naar mij toe, maken we samen een kistje.
De audio kan je eventueel ook via mij bestellen, ik kan nog wel eens wat korting regelen :)
Micra Addict

Marnik

Citaat van: Riesh op 25 maart 2014, 12:26:13
Anders kom je een keertje naar mij toe, maken we samen een kistje.
De audio kan je eventueel ook via mij bestellen, ik kan nog wel eens wat korting regelen :)
Lijkt me wel een zeer goed idee! Je hoort nog van me.

Taxloss

Heb een mac audio woofer, die volgens mij aan je eisen voldoet...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

volgens mij wil Marnik overstappen naar 2 woofers
Micra Addict

Marnik

Yep, ik wil er inderdaad 2 inhebben.

Marnik

Pfff... eindelijk gevonden wat het probleem is in mijn kofferbak, heb ik het gefixt draai ik die bout vast (zit ik nog te denken DRAAINIETVERDER!) draai ik het toch een slagje te ver is die afgebroken... Vanavond even uitboren en heb gelukkig zo'n bout op  reserve. Nog een sticker gekocht post vanavond foto als hij op mijn auto zit.

Marnik

Hier de raamsticker :D


En hier was mijn probleem met de kofferbak.


Het zwarte omhulsel was losgekomen waardoor de kabel niet ver genoeg doorkwam, Ik heb het terug vast gesoldeerd en nu werkt het weer.

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Taxloss

Sorry had ik niet begrepen van die dubbele woofer.

Inderdaad een coole stickers
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...