Iemand die zijn Micra herkent?

Gestart door mattijn, 04 augustus 2014, 15:09:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mattijn

Sinds april 2013 in Nederland (en op vakantie/business) alle K11's die ik tegenkwam gefotografeerd. Samen met mijn neef, een collega en mijn vriendin. Inmiddels 1949 foto's, misschien wat dubbele maar toch zeker 1600 unieke. Het is nu een dwangneurose geworden.

www.micras.nl en sinds een paar weken ook www.facebook.com/micrasinthewild

Conclusie na 1949 K11's: De grootste concentratie Micra's vind je in een sociale achterstandsbuurt of naast een bejaardentehuis. En heel soms op de linkerrijstrook van de snelweg. Maar niet in Zuid-Holland of Friesland.

Bianca

Iemand was je voor geweest met het plaatsen van de link  ;)

http://www.micrafanclub.nl/index.php?topic=16665.0

Erg leuk trouwens!!

mattijn

Ah, ik zie het ja... :)

Inderdaad voornamelijk NoordHolland, Gelderland en Utrecht. Limburg, Zeeland etc kom ik niet dagelijks.

Krijg ook nog steeds een geluksmomentje als ik ergens die achterlichtjes in een straat zie opdoemen... soms vergis ik mij. Is het een Saab 93, of een Mercedes.

Joery-Joery

Niet in Zuid holland? Ik zie er zelf altijd wel 1 in zowat elke straat.

Wel een leuke site hoor!

Milo

Zeer leuke site! Erg leuk initiatief ook ;D
Je zou toch echt eens een kijkje moeten komen nemen in Zeeland dan, er rijden er toch verrassend veel!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Mijn micra en ik houden van de linkerkant van de snelweg :)
Heb hem niet kunnen vinden zo snel

mattijn

Zeeland staat zéker op de wishlist!

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

Zoetermeer ook??   Probeerde de mijne al te spotten in omgeving zuid holland maar nog niet tegen gekomen helaas

mattijn

Alle plaatsnamen staan onderop,... Nog geen Zoetermeer helaas! Je kan ook zoeken op kleur en plaats.

MaStErTuNeR Q

Als je wilt zou ik zo nu en dan wel rrn inzending kunnen doen als ik er eentje spot in zoetje en omgeving?? 

mattijn

Tuurlijk, enige voorwaarde is dat de foto GPSdata heeft, dus met n smartphone genomen (iphone). Sturen kan naar info@micras.nl

Riesh

Micra Addict

Marnik


ReSp4wN

 ;D 80 procent rij ik links, maar je moet niet knipperen dan ben ik alweer voorbij  8)