I'am back, met een K11

Gestart door Gekke Gerritje, 29 april 2015, 23:54:22

Vorige topic - Volgende topic

Conodihno

Mijn led h4 inderdaad veraf prima wat betreft het zien/reflecteren van verkeersborden. Dichter bij zag ik geen ene moer. Gelijk er weer uit gehaald.

Milo

Citaat van: Gekke Gerritje op 23 september 2015, 19:23:17
Er zijn vast mensen die xenon hebben ingebouwd maar zijn er eigenlijk al led lampjes met dezelfde sterkte??

Rubin heeft Xenon ingebouwd, anders ff aan hem vragen :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Gekke Gerritje

Zo te lezen wordt het weer een xenon setje. Heb een tijd terug een Navaudio H4 bi-setje in mijn Accord gebouwd en echt meer dan tevreden.

Gekke Gerritje

Tering, rechts begint ook al. Ga hier een item over openen.

Conodihno

Leo

Bekend plekje, die had ik ook :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Yep.

http://www.micrafanclub.nl/index.php/topic,17804.0.html

Echt, vind de Micra super maar als de lak van mijn oude Honda nog beter is klopt er iets niet en het valt er echt zo van af.

Gekke Gerritje

Zo vandaag het sport luchtfiltertje ontvangen en gelijk erin gelegd, past goed!!

Leo

Das mooi. Een handige en simpele oplossing voor iemand die geen openluchtfilter wil.

Ik zet hem alvast op mn verlanglijstje :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Yep, gewoon open lucht filter heb ik nog nooit het nut van in gezien.

Op mijn Volvo 945hpt zit wel een green open luchtfilter omdat ik geen ander goed filterhuis kan vinden om een inleg sportfilter in te mikken.

Leo

Nou ik merk toch duidelijk een verschil met openluchtfilter.

Vaak word er een te grote filter , verkeerde maat aanzuig buis gebruikt of zit de filter te dicht bij de motor
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Misschien komt het omdat de Volvo al belachelijk hard loopt voor zo'n koektrommel en dan krijg ik meer het gevoel dat er een irritant geluid vanaf komt.

Kwarkieboy

Citaat van: Milo op 24 september 2015, 07:47:11
Citaat van: Gekke Gerritje op 23 september 2015, 19:23:17
Er zijn vast mensen die xenon hebben ingebouwd maar zijn er eigenlijk al led lampjes met dezelfde sterkte??

Rubin heeft Xenon ingebouwd, anders ff aan hem vragen :)

ik heb er ook xenon in zitten van NavAudio. de h4 bi-xenon. ik ben er super te spreken over!
ik heb de koplampen gesmoked en nog heb ik genoeg licht  :)
K11 '95
K11 Aztek '00

Gekke Gerritje

Fucker de fuck,  trek net de deur open, vast gevroren (had de rubbers al ingesmeerd), met als gevolg dat mijn verchroomde plastic flut deurgreep aan een kant af brak, klotezooi.

Kwarkieboy

Hier hetzelfde. Bij mijn vriendin ook de chromen handgreep kapot geknapt.
De deur zat niet vast.
K11 '95
K11 Aztek '00