K11 1.3 Glassie

Gestart door glassie, 14 september 2015, 22:43:26

Vorige topic - Volgende topic

Riesh

Citaat van: PW-performance op 05 juni 2016, 11:43:11
Ik laat hier de kleur scannen en dan komt er standox verf in de spuitbus. kost verkoop 23 euro.

en aan jouw dorpel skillz te zien is dat goed spul
Micra Addict

glassie

Ja dit is België hé, een boerengat. Ik weet niet direct waar ik anders zou kunnen gaan in de buurt.
Glassie

Leo

brezan ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Citaat van: Leo op 06 juni 2016, 08:46:29
brezan ?

in Belgie ?
Micra Addict

Leo

is ook in belgie ;)

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

glassie

Klopt maar is ook niet echt bij de deur van mij. Het is nu besteld, misschien al gemaakt dus ga ik dat maar proberen. Ook al is het super duur.
Glassie

glassie

Ik heb eindelijk mijn nieuwe spuitbus kunnen testen en deze komt overeen met de lak op men auto of toch zo goed als.  Het is toch een base line kleur en was dus iets goedkoper dan eerst gedacht.

Dit is een test en is nog niet perfect omdat deze spuitbus heel anders spuit dan een motip had ik eerst een veel te dikke laag. Deze spuitbus spuit breed en veel ineens.

Glassie

Riesh

Ziet er goed uit, Ik denk wel dat dit goedkomt
Micra Addict

Milo

Ik zie bijna geen verschil, komt wel goed idd.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Ziet er inderdaad netjes uit
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

chiba_kun

jop

eej das gaaf ik zie geen verschil, hoe kwam je aan die spuitbus? laten kleurscannen?

glassie

Citaat van: jop op 11 juli 2016, 12:10:31
eej das gaaf ik zie geen verschil, hoe kwam je aan die spuitbus? laten kleurscannen?
Nee, ik ben naar een autoshop gegaan die zelf verf mengt. Daar hebben ze mijn kleurnummer via het merk Nissan opgezocht en toen hadden ze de mogelijkheid tussen een paar tinten. Met kleurkaartjes tegen de auto gehouden en het bleekste leek het beste op mijn kleur en dat hebben ze dan gemaakt.
Glassie

Roadrunner

Dat ziet er beter uit. Erg netjes.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

glassie

Maandag over 2 weken ga ik het dak en de ms spoiler laten wrappen. Ik wou eerst het dak zelf spuiten zoals ik al met de spoiler had gedaan maar ik wou eerst de deukjes uit men dak laten halen. Dit alleen zou al 250 a 300 euro gaan kosten.

De carrossier stelde voor om het dak en de spoiler te wrappen,  de gaten dicht te maken  en de lijmresten van de oude spoiler te verwijderen en de ms spoiler te monteren voor 500 euro. Dit is meer dan ik eerst wou uitgeven maar een redelijke prijs voor dit werk en zelf krijg ik het nooit zo mooi dus ga ik er voor.

Ik heb gekozen voor een effen mat zwarte wrap en ik krijg hier 5 jaar garantie op. Eerst wou ik ook de antenne gaan wegwerken van het dak maar de carrossier rade dit sterk af omdat er in het dak zou moeten gelast worden en er van de hitten vervorming kan optreden. Plamuren zou kunnen maar zou op termijn kunnen loskomen. Daarom heb ik het antennevoetje van mijn 1.0 al afgehaald want van deze auto is het voetje verrot.

Nu ga ik dus volgend weekend de hemel demonteren. Ondertussen zou ik een sterrenhemel met ledjes willen maken zoals hier al iemand gedaan heeft op het forum (ik weet niet meer wie). Het enige probleem hiervoor is dat ik de hemel met zwarte stof wil gaan bekleden maar waar vind ik die stof en wat voor stof kan ik best nemen? De stof zal dus lichtdoorlatend moeten zijn. Hoe bevestig ik de stof op de hemel? Ik dacht met een soort spuitbus lijm? Is het een moeilijk klusje of valt het nog wel mee? Ik weet dat er hier al verschillende mensen met stof gewerkt hebben en mooie resultaten gemaakt hebben. Misschien doe ik dan gelijk de A stijlen mee.

Verder heb ik zaterdag van een vriend een mooie pioneer versterker gekregen en een klein actief woofertje die ik komende weken wil gaan inbouwen samen met een luidsprekersetje die ik nog heb liggen.
Glassie