M Tuning Micra

Gestart door micra-hvt, 05 oktober 2015, 12:29:16

Vorige topic - Volgende topic

thieme

Psst dat ziet er toch echt uit als een 4-1 Leo :P

Leo

Oeps maar hij is wel van rvs :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

Leuke spul gekocht !
Een spruitstuk zou je goed gaan merken.
Ik zit ook nog te wachten op spullen om verder te kunnen :D
K11 '95
K11 Aztek '00

micra-hvt

eindelijk weer eens tijd gevonden om te kunnen knutselen

vandaag gedaan airco radiateur achter het dashboard vandaan gehaald was het laatste stukje airco systeem op de micra

en een stukje dashboard weg gezaagd om er makkelijker bij te komen jammer genoeg me dashboard klepje de linker ophanging afgebroken  :-\ :o

verder eindelijk me accu naar achter verplaatst in een mooie accu bak alleen nog een gel accu halen voor het mooie alles netjes weg gewerk de bekabeling loopt door een omhulsel de auto in door het gat van 1 van de oude leidingen van de airco radiateur

achterin de wagen plaats van de bak in nog niet definitief want wil ook nog een vpb achter zetten maar dan kom ik net niet uit

en in de accubak plus pool met volt meter erop altijd hanig om gewoon ff te kunnen checken staat niet aangesloten alleen ff voor de foto

moet nog alles in de auto wegwerken en goed bevestigen maar stukje gereden en alles werk gewoon naar behoren

to do list

- gril aanpassen
- schroefset voor aanpassen corsa b ( heb ik al)
- koelvloeistof tank vervangen/verplaatsen
- velgen dippen
- spoiler project
- voorlip pas maken
- voorbumper repareren en spuiten
- sideskirts aanpassen
- achterbumper aanpassen
- nissan badge achter weg halen
- vpb + brace achter
- vpb voor
- stoelen pas maken
- sandwichplate
- air fuel ratio meter
- engine bay "cleanen"
- Digitaal dashboard ??? van een oude kadet liggen
- Dashboard deurpanelen en a stylen zwart spuiten
- achterbank gedeelte zwart spuiten
- achterklep opener met druk knop
- ontsteking zwart spuiten
- kleppendeksel spuiten
- motorsteun wisselen
- motorkap sluitingen met sleutel

nog kopen

- olie druk meter
- olie temp meter
- takata gordels
- spaghetti spruitstuk 4-2-1
- 2" inch uitlaat systeem
- nieuwe kleppendeksel pakking

Roadrunner

Scheelt een hoop, de accu uit de motorruimte. De accubak is trouwens niet de kleinste. Als je dan toch een gelaccu wil plaatsen, kan dat veel kleiner. Er komt verder geen zware audio of zo op?
En de oude 'accubak' onder de motorkap kan dan ook mooi weg als je gaat cleanen.

Ik ben trouwens benieuwd hoe ver je gaat komen met het kadett dashboard.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

micra-hvt

nee wil de micra zo minimaal hebben als kan maar nog wel een BEETJE comfort houden dus deur panelen blijven gewoon orgineel verder heel het interieur achter leeg/kaal maken en heel de binnenkant zwart maken

en dat digi dashboard weet ik nog niet zeker hoor maar tis wel heel kick als het me lukt maar moet eerst een goed kabelschema hebben wat elk draadje is achter de tellerbak heb de losse stekker dus eerst wil ik dat uit zoeken voordat ik uberhoud een poging ga wagen daarvoor

aansluiten ga ik dan op een apparte manier doen oude tellerbak de aansluiting voor de stekker los solderen en daar de kabels van de digi teller op solderen zodat ik niks kwa originele stekker hoef te knippen

micra-hvt

voorkant

achterkant

als ik de aansluit schema kan vinden van deze teller dan laat ik het werkend zien heb ze hier thuis ergens liggen de orginele duitse certificaat plus het aansluitschema welk draadje wat doet

ga vanavond eens op zoek
O0

micra-hvt

schema van de teller gevonden nu maar eens gaan knutselen  O0

K11-1.4

Zou heel gaaf zijn als ie gaat werken!

micra-hvt

vandaag weer ff junkjard hunting geweest en we hebben

een ander dashboardklepkastje

en van een fiat sicento of zoiets een paar leuke bumper "difusers"

zit nu alleen nog te twijfelen ff snel gekeken op de voorbumper en achterbumper en staat allebij wel kick maak binnenkort wel een paar fotos van hoe dat eruit ziet dan
O0

Leo

Die splitters passen wel goed onder je 2nd facelift bumper :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

micra-hvt

nog ff wat fototjes van wat ik vandaag ff snel heb kunnen doen

de bekabeling van me accu verplaatsing netjes weg gewerkt onder de vloerbedekking bij de dorpels en ff netjes vast gezet de accu bak zit nog ff met een spanband om we reserve wiel heen want wil eind van de  maand misschien een andere accu halen en een kleinere accu bak en wil geen gaten gaan boren voor niks als ik heb toch misschien ga verplaatsen en vervangen met een kleinere

verder nog een foto van me vervangende dashboard klepkastje

en dus nog van de bumper splitters wat vinden jullie voor of achter ?? achter moet je dan wel even de rubber lip weg denken

voor

achter

let me know wat jullie denken  O0

K11-1.4

jasperdut

don't need a big car to have fun driving it!!
micra 1.0 '97. geel metallic.

Kwarkieboy

Tegen !
En verkopen aan mij xd
Wil ik ook :-)
K11 '95
K11 Aztek '00