Aztek Micra 11/180

Gestart door Igor, 06 augustus 2006, 20:29:26

Vorige topic - Volgende topic

aztec micra

nee geen MSN maar wel foto

dit is op -60 mm

Igor

Kijk is wel beter.... Achter zou hij net iets lager mogen als ik het zo zie. Heb je een foto hoe hij nu is? En loopt het bij je aan?

aztec micra

soms loopt hij aan maar dan vooral de voorwielen en met 4 man in de auto is geen optie door de soepele instelling zakt hij dan ver door zijn vering en loopt hij wel aan wat ik wel heb bij stevige hobbels in de weg dat de uitlaat tegen de ophanging aan klikt dat hoor je wel ijzer op ijzer

Igor

Hmmm, hoorde van zeggen dat 5man in de Micra en Intrax geen probleem mag zijn... Dat getik weet ik van, is simpel op te lossen door de demper iets hoger te hangen. Ik heb er namelijk geen last van.

Igor

Hier kan je zien wat ik bedoel met een gat. Hier is hij verlaagd en nog met standaard velgen:

Michiel

Weet je zeker dat je niet de verhoogveren hebt genomen ;D

Igor

Tja, ik snap er ook niks van. Marcel ook niet. Dan maar Intrax eronder, dan klaag ik niet meer ;)

Igor

Sinds vanochtend Intrax RS schroefset onder mijn Micra K11. Hij is verlaagd op -65mm. Precies genoeg. Wegligging is echt SUPERSTRAK!! Micra Kart  ;D

fotos:

Verlaagd met OMP -35mm:

Na verlaging met Intrax RS -65mm:

Michiel

Dat staat een heel stuk beter :duim:

Erg strak :)

MicraMuts

Ziet er erg goed uit!!  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Bahamut

ziet er goed uit man :duim:
maar kompt er in de toekompst een body kit ???
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.

http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

Igor

Nee, er komt geen bodykit op. Maar thnx voor de complimente allemaal :)

aztec micra

tja staat erg goed en ik weet van het rijgedrag

Igor

Thnx, tja, hij rijdt retestrak. Alleen een beetje stuiter de stuiter. Volgende week ff uitlijnen.

aztec micra

Citaat van: Igor op 13 januari 2007, 18:23:19
Thnx, tja, hij rijdt retestrak. Alleen een beetje stuiter de stuiter. Volgende week ff uitlijnen.

ja dat stuiteren had ik gezegd kan vervelend zijn in de bochten