Aztek Micra 11/180

Gestart door Igor, 06 augustus 2006, 20:29:26

Vorige topic - Volgende topic

Igor

Ik heb de Chrome. Maar ik ben alweer iets anders van plan...

biermagnaat

oh als je dan van je filter af wilt zeg het maar ghehe.

Igor

Igor

Vandaag bij Scorpion Tuning in Utrecht geweest om een tussendemper te laten lassen. 2e KAT is weg, evenals middendemper. Geluid is wat harder, maar wat een feit mag zijn: Hij trekt veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter door!

Foto's:

biermagnaat

ziet er goed uit! maakt het echt zoveel verschil?

Igor

Jep heel veel verschil. Met 2ekat en tussendemper merk je dat hij tussen de 2000 en 4000 een zogenaamde dip heeft. Nu pakt hij meteen op vanaf de 2000 toeren en gaat zonder problemen door.

Geluid is nu ook wel geil...

Challenge

ziet er goed uit.
Als je ziet hoe ze bij mij alles aan elkaar gebakken hebben......
Maar volgens dick maakt het bijna niks uit als je je kat nog hebt.....Of komt het bij jou ook door het achterste gedeelte van je uitlaat dikker is?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Igor

Achterste gedeelte is bij mij vrij dun. En van de einddemper weer iets dikker.

Igor

Vandaag mijn zijwindschermen binnengekregen van Snowhunter.nl

Vanavond maar even monteren.

Michiel

Ik heb ze ook van Snowhunter, maar bij mij lieten ze na een paar weken al los, zelfs met klemmen die ik er later bij had gekregen. Ik heb ze nu vastgelijmd, zit het veel beter.

Igor

Ja, waar moet je die klemmen monteren? Daar staat niks over vermeld?

En wat voor lijm heb je gebruikt?

Michiel

In principe blijven ze wel een paar weken zitten zonder klemmen of lijm, maar op een geven moment gaat hij zakken bij de B-stijl en dan valt hij eruit tijdens het rijden...

Ik had klemmen die je tussen de schermen doet en het rubber waar het raam tussen zit, maar die was ik na een tijdje ook kwijt. Nu heb ik er gewoon secondelijm tussen zitten, ze zitten nu erg vast en ik zal ze niet zo snel meer verliezen.

Igor

Maar waar en hoe monteer je die klemmen?

Michiel

Gewoon ertussen drukken, en dan klemmen ze in het rubber.

Igor

Idd gelijk donderdag gemonteerd, 5,35min werk ;)

Ik moet zeggen, heb met 2 ramen iets open gereden, 180 op de teller, ze blijven gewoon zitten.