Michiel's Micra Turbo project

Gestart door Michiel, 29 september 2006, 19:15:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Challenge

Ziet er allemaal goed uit :duim:
Maar een vraagje boven de 05 bar heb je dan geen kans dat je standaard zuigers kapot gaan.
Dit door de druk en de pk die vrijkomen op de zuigers?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Citaat van: Challenge op 26 januari 2007, 21:40:22
Ziet er allemaal goed uit :duim:
Maar een vraagje boven de 05 bar heb je dan geen kans dat je standaard zuigers kapot gaan.
Dit door de druk en de pk die vrijkomen op de zuigers?

Ja die kans is er wel, voorlopig hou ik het ook op 0,5 bar (500 mbar), maar met deze extra injector is het toch wat lekkerder rijden zonder dat je telkens op je A/F metertje moet kijken of hij niet te arm loopt zodat je gas moet terugnemen ofzo.

0,6 Bar zou ook nog wel kunnen met de standaard zuigers, maar ik wil dit jaar toch wel een keer kijken naar een dikkere koppakking zodat ik gewoon lekker op 0,6 of 0,7 bar kan gaan blazen 8)

Michiel

Na een tijdje wat rustiger aan gedaan met m'n Micra heb ik sinds 2 weken nu een Apexi RVS midden en einddemper eronder zitten.
Ook heb ik nog een stabilisatorstang tussen de veerpoten achter-boven gemonteerd, dit rijdt een stuk beter en stabieler moet ik zeggen.
En tot slot ook nog een ander kleppendeksel, orgineel zwart :) erg mooi.

Ik zal morgen even wat foto's maken van vanalles (als het mooi weer is)

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Michiel

Nog een foto van m'n uitlaatstuk en van de panhard rod :)

Jan-Paul

Die Panhard Rod is toch te verstellen? Hoe heb je dat gedaan?
Penningmeester Nissanclub Nederland

Michiel

Eerst de lengte bepaald en dan de rod de lengte gegeven die nodig was, daarna linksboven vastmaken en dan met een beetje geweld rechtsonder door de moer duwen.

MicraMuts

ziet er goed uit!!  :duim:

mooie uitlaat :)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

biermagnaat

zijn er nog updates te melden? ik vind dit zo'n gruwelijk dikke bak he! echt geweldig!!! hij lijkt wel wat op die van mij haha

Michiel

Inderdaad een andere veerpootbrug erop en een andere kleppendeksel pakking, de laatste tijd wat olie probleempjes gehad, maar hopelijk zijn die nu opgelost :)

Ik zal deze week als het droog is nog wat foto's maken :)

Verder wil ik in april een rvs downpipe laten maken zodat het allemaal nog wat beter past en wat duurzamer is.

biermagnaat

#161
heb je je oude veerpootbrug al verkocht? anders heb ik eventueel wel interesse.

mag je me wel ff over pm'en kan uhm anders wel komen halen zou het geweldig vinden om jou beest een keer in het echt te aanschouwen haha. 

Michiel

Even nieuwe foto van m'n motorruimte.
Momenteel zit het zwarte kleppendeksel er niet meer op omdat ik een probleempje had met de pakking, verder is alles nog hetzelfde :)

the legend

Ziet er gelikt uit Michiel. Hoop je eens te kunnen spreken op de eerstvolgende meeting. Misschien volgende maand op het NCN 5 jarig bestaan?

Erwin

Krijgt je IC genoeg lucht binne?? of zit die gewoon recht achter een opening?
:) Micra k12 1,2 80 pk :)