Michiel's Micra Turbo project

Gestart door Michiel, 29 september 2006, 19:15:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

aztec micra

ik heb ze gewoon gemonteerd op de originele sledes door hier hoeken op te lassen en hierop de stoel te bevestigen zie ook mijn topic van show your car

Michiel

Citaat van: aztec micra op 14 mei 2007, 22:20:32
ik heb ze gewoon gemonteerd op de originele sledes door hier hoeken op te lassen en hierop de stoel te bevestigen zie ook mijn topic van show your car

Daar heb ik ook nog even over gedacht, maar ik had geloof ik al een keer bij die stoelen van jou gezien dat ze nogal hoog staan omdat de standaard slede toch best hoog is (iets van 5cm).
Nu is mijn zithoogte 1 cm lager ongeveer dan de standaard stoelen, ik heb toen zelf bedacht dat ik dat waarschijnlijk lekkerder vond zitten omdat ik toch wat langer ben :)

aztec micra

Citaat van: Michiel op 14 mei 2007, 22:28:32
Citaat van: aztec micra op 14 mei 2007, 22:20:32
ik heb ze gewoon gemonteerd op de originele sledes door hier hoeken op te lassen en hierop de stoel te bevestigen zie ook mijn topic van show your car

Daar heb ik ook nog even over gedacht, maar ik had geloof ik al een keer bij die stoelen van jou gezien dat ze nogal hoog staan omdat de standaard slede toch best hoog is (iets van 5cm).
Nu is mijn zithoogte 1 cm lager ongeveer dan de standaard stoelen, ik heb toen zelf bedacht dat ik dat waarschijnlijk lekkerder vond zitten omdat ik toch wat langer ben :)

ja daar heb je gelijk in ik wil dan toch wel eens bij jou kijken als ik je weer zie

Challenge

Dat had ik ook eerst gedaan en met mijn stoelen leek het net of ik in een vrachtwagen zat.
Dus toen heb ik oom maar effe de hele boel omlaag gehaald.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Igor

Citaat van: Micra SRi op 14 mei 2007, 16:57:54
Ja dat bedoel ik.
Want ik neem aan dat het de goedkoopste optie is om het zelf aan te passen, behalve als je het uurloon zou moeten betalen.
Ik heb ooit een ASS stoel gehad en het frame was toen F 350,- incl. inbouwen, helaas was deze stoel te groot voor mijn Micra.
Dus als ik  goeie sportstoelen vind, weet ik wat mij te wachten staat.
vr.gr.
Luigi

Michiel last graag, dus breng je stoelen ff naar Lelystad ;)

Michiel

Update:

Allebei m'n stoelen zitten erin, en vandaag ook nog m'n achterzijruiten van folie voorzien.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik de voorzijruiten ook van dezelfde folie zal voorzien als de achterste (35%) maar ik denk dat dat te donker wordt, anders nog een keer kijken naar 50% of 60% folie. Het resultaat is verrassend goed moet ik zeggen, niet verwacht dat het zo goed zou lukken :)

aztec micra


criminelis

dat ziet er strak uit!! mooi man :duim:

Challenge

Staat helemaal 1 met de kleur van de buitenkant :duim:
Nu nog een mooi rood dun streepje aan de buitenkant :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Citaat van: Challenge op 18 mei 2007, 23:55:05
Staat helemaal 1 met de kleur van de buitenkant :duim:
Nu nog een mooi rood dun streepje aan de buitenkant :)

Ik ben inderdaad al een tijdje aan het kijken voor een Nismo striping, dus rood - wit - grijs van voor naar achter.
Maar dat komt nog wel volgend jaar samen met het overspuiten waarschijnlijk :)

criminelis

Ja dat maakt het wel helemaal af!! maar je hebt zowiezo al een super gaaf bakkie! :duim:

nynie

Bizar die stoelen!!!!!! Echt echt echt mooi man...

Micra SRi

Ziet er mooi uit.
vr.gr.
luigi

Tweety

Ziet er goed uit :duim:

Je moet alleen wel uitkijken met blinderen van de voorste ruiten, als je politie tegenkomt mag je het er ter plekke af gaan halen van ze
Tweety :

Nissan Micra K11 1.3i Lima

Kenteken : ZJ-NH-65
Bouwjaar : 1999
Kleur : Geel
Brandstof : Benzine
Vermogen : 55kw
Gewicht : 840kg

Michiel

Citaat van: Tweety op 19 mei 2007, 10:30:40
Ziet er goed uit :duim:

Je moet alleen wel uitkijken met blinderen van de voorste ruiten, als je politie tegenkomt mag je het er ter plekke af gaan halen van ze

Ja, daarom wil ik even gaan kijken wat er ongeveer gedoogd wordt qua lichtdoorlating, als het nou te donker wordt dat ik een lichtere voor de voorste zijruiten neem.