Michiel's Micra Turbo project

Gestart door Michiel, 29 september 2006, 19:15:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Larrs

Dat ziet er inderdaad goed uit. 8)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Igor

Citaat van: Michiel op 06 maart 2008, 18:09:45
Citaat van: Igor op 06 maart 2008, 17:51:27
Bodykit staat m goed. FMIC ook trouwens...

Psssst... Michiel.... Intrax RS!

Heb ik ook nog eens aan lopen denken, maar ik vind het wel goed zo qua hoogte, en is nog best prijzig vind ik.

Mee eens...

Challenge

Mooie bumper :duim:
Zijn er dan nu 2 in de club :)
Maar ik zou lekker voor een setje koni's gaan :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Ik ben tevreden met de dempers die ik nu heb (gasdempers) andere hoef ik niet.

Richard

Waar heb jij die witte knipperlichten vandaan?
Micra ombouw begonnen!!

the legend

Echt bruut die FMIC en mooi werk geleverd :duim:

grtzz
Har

Michiel

Citaat van: Richard op 11 maart 2008, 18:16:49
Waar heb jij die witte knipperlichten vandaan?

Die heb ik een paar jaar geleden besteld bij autoonderdelen.com geloof ik.

Citaat van: the legend op 13 maart 2008, 14:31:10
Echt bruut die FMIC en mooi werk geleverd :duim:

grtzz
Har


Dank je, was ook veel werk :)

Jij bent ook goed bezig overigens ;)

Heiko


the legend

Citaat van: Michiel op 13 maart 2008, 15:21:23
Citaat van: Richard op 11 maart 2008, 18:16:49
Waar heb jij die witte knipperlichten vandaan?

Die heb ik een paar jaar geleden besteld bij autoonderdelen.com geloof ik.

Citaat van: the legend op 13 maart 2008, 14:31:10
Echt bruut die FMIC en mooi werk geleverd :duim:

grtzz
Har


Dank je, was ook veel werk :)

Jij bent ook goed bezig overigens ;)

Tsja na de deceptie met de turbo was ik toe aan een nieuwe uitdaging en ik moet zeggen tot nu toe bevalt het me goed. ;D

Larrs

Hoi Michiel,

Ik zie dat jij een Janspeed einddemper gebruikt. Zelf heb ik ook interesse in een einddemper van Janspeed.

Ik neem aan dat jij dit in Engeland gekocht hebt, aangezien www.gnsweb.nl niet meer werkt.

Hoe klinkt zo'n Janspeed einddemper onder een Micra? En merk je verschil qua prestaties?
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Michiel

Die Janspeed einddemper heb ik ongeveer 1,5 jaar al niet meer in gebruik, maar wat ik wel kan zeggen, het is een rechte pijp met weinig demping, het geluid is erg leuk en in tegenstelling tot een andere demper heeft deze geen weerstand door verschillende schotten en buizen in de demper zelf.

Ik heb hem toen bij gnsweb.nl gekocht, en dat was een Nederlander die ze uit Engeland haalde.

Verschil is prestatie zal er best wel geweest zijn, maar eerlijk gezegd is het niet de goedkoopste manier om meer vermogen te krijgen, want als je het goed wil doen neem je een systeem van voor naar achter.
Wat wel zou schelen is zo'n soort einddemper en een katalysator vervanger voor de middelste, hiermee win je in de hoge toeren meer vermogen.

Larrs

Citaat van: Michiel op 17 maart 2008, 00:17:43
Die Janspeed einddemper heb ik ongeveer 1,5 jaar al niet meer in gebruik, maar wat ik wel kan zeggen, het is een rechte pijp met weinig demping, het geluid is erg leuk en in tegenstelling tot een andere demper heeft deze geen weerstand door verschillende schotten en buizen in de demper zelf.

Ik heb hem toen bij gnsweb.nl gekocht, en dat was een Nederlander die ze uit Engeland haalde.

Verschil is prestatie zal er best wel geweest zijn, maar eerlijk gezegd is het niet de goedkoopste manier om meer vermogen te krijgen, want als je het goed wil doen neem je een systeem van voor naar achter.
Wat wel zou schelen is zo'n soort einddemper en een katalysator vervanger voor de middelste, hiermee win je in de hoge toeren meer vermogen.
Een compleet systeem is wel leuk, maar te prijzig voor mij. Het hoeft voor mij ook geen racemonster te worden qua geluid. Een beetje sportief geluid is wel leuk.

Ik zag namelijk zo'n group N uitlaat systeem van OMP, kost 322 Euro en maakt teveel lawaai. De eerste kat moet dan ook leeggehaald worden en dat vind ik niet nodig.

Ik kijk nog wel even wat ik neem. Bedankt in iedergeval voor de info. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Michiel

Ik hoopte vandaag mijn sideskirts te kunnen monteren, maar ivm het weer en nog belangrijker, het ontbreken van de juiste kit moet ik dit helaas maar uitstellen tot na JAF.

Wel heb ik nog wat leuks gevonden in de winkel, lichtgewicht wielmoeren :)
Gelijk maar even meegenomen, ik zal later nog even een foto plaatsen :)

kilzone

Citaat van: Michiel op 28 maart 2008, 16:41:47
Ik hoopte vandaag mijn sideskirts te kunnen monteren, maar ivm het weer en nog belangrijker, het ontbreken van de juiste kit moet ik dit helaas maar uitstellen tot na JAF.

Wel heb ik nog wat leuks gevonden in de winkel, lichtgewicht wielmoeren :)
Gelijk maar even meegenomen, ik zal later nog even een foto plaatsen :)

Jemig. Denk je dat die moeren je autotje weer een kilo lichter maken ofzo? :P wel lagg, wil er wel een fototje van zien.
Nissan Micra 1.0lx


Michiel

Het scheelt wel degelijk per wielmoer, lichtere wielen maakt snellere acceleratie, ok... zo veel zal het niet zijn (eigenlijk wel verwaarloosbaar) maar alle beetjes helpen :)