Michiel's Micra Turbo project

Gestart door Michiel, 29 september 2006, 19:15:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

rob

ziet er leuk uit zo

maar uhm wat heeft dat geintje gekost zonder de aanschaf van de auto er bij dan tot nu toe ;) of heb je dat niet bijgehouden

greetz rob
eigenaar van het rode monster

Michiel

Ik heb het niet precies bijgehouden, ik heb wel een ruime gok. Totaal bedrag hou ik liever voor mezelf, maar hou het maar op een aantal 2e hands Micra's :)

rob

#452
ja dat dacht ik al zo iets :p leek me al een duur grapje :p trouwens jij hebt je pojectje he... ik wil een ander lucht filter systeem er in hebben bij de mijne maar wil niet veel veranderen daar voor onder de motor kap maakt het dan uit dan hij net als de standaard filter achter de accu eindigt???

rob

oja denk dat het intotaal wel is de koste kunnen zijn voor een nissan 350z :p

nismo

Dat is wel een beetje overdreven. 350z kost +- 30.000 ( 2e hands) dus komt idd eerder in de buurt van k12 2e hands.. 8 a 12 duizend euro

Anti autostyle!!

rob

hahaha ;) was maar wilde gok :p dusss :p

staat er trouwens 1 2de hands te koop hier bij een garage bedrijf die auto's herstelt heb er in mogen rijden das echt geweldig! als ik de micra's zat ben dan word het zo iets :p maar voorlopig eerst nog een paar micra's oprijden (Klein maar fijn om maar zo te zeggen)

rob

dan heeft hij toch al redelijk wat er in gepompt @ geld ;) ag ja je moet er wat voor over hebben he ;)

Marije

dat valt ook wel weer mee hoor  :P
Aztek 60/180

kilzone

Nissan Micra 1.0lx


nismo


Anti autostyle!!

kilzone

Dat is wel leuk. Vind zn vriendin het ook allemaal goed van zn turbo project enzo? :P
Nissan Micra 1.0lx


Michiel

Tuurlijk, het is m'n eigen hobby ;)

nismo

Voor zover ik haar in de auto en uit de auto heb zien stappen heeft ze er niet zo`n problemen mee ( maar moet je natuurlijk het antwoord van haarzelf krijgen :D )

Anti autostyle!!

kilzone

Kan jij aan iemand zien dat ze het goed vind, als ze in en uit de auto stapt? :P :P :P :P . LOL
Nissan Micra 1.0lx


kilzone

Citaat van: nismo op 01 mei 2008, 21:59:29
Voor zover ik haar in de auto en uit de auto heb zien stappen heeft ze er niet zo`n problemen mee ( maar moet je natuurlijk het antwoord van haarzelf krijgen :D )

Kan jij ook zeggen wat ik morgenavond op me bord krijg, kan ik alvast rekening mee houden of ik morgenavond maar uit ga, en bij de febo een Feboburger ga kopen :P
Nissan Micra 1.0lx