Mijn MICRA (still working on it)

Gestart door Taxloss, 04 januari 2007, 21:30:39

Vorige topic - Volgende topic

Taxloss

Jah he?

Heb trouwens ook mijn nieuwe deur erin, nu even de versterker goed laten afstellen en dan rijd ik echt weer met plezier in mijn wagentje!!!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Zoooo Tax, dat is een mooie foto van je wagentje... Ik zei toch een paar weken geleden dat je een foto-genieke Micra hebt...remember..

Taxloss

Ik hoorde die woorden direct in mijn hoofd toen ik die foto zag, dus ik heb nog aan je gedacht vadaag ;)

2yellow4u

Citaat van: Taxloss op 03 juli 2010, 22:12:38
Ik hoorde die woorden direct in mijn hoofd toen ik die foto zag, dus ik heb nog aan je gedacht vadaag ;)
Leuk om te horen :D

Taxloss

ja toch??? en het is nog waar ook

MicraMuts

Volgens mij wordt het tijd voor een nieuwe profiel foto?  ::)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

Dat zou best wel eens een goed idee kunnen zijn. Misschien doe ik dat vandaag wel even!

Taxloss

Beste allemaal,

Ben van de week bij de dealer geweest en heb de auto een beurt laten geven voordat we op vakantie gaan.
Er kwamen even een paar dingen naar voren.
Volgens de dealer is de benzineleiding lek. Ik geloof hem wel, maar heb er zelf niks van gemerkt, ik zie niks, ik ruik niks en ik merk niks met autorijden. Dus dinsdag gaat de auto naar de beun voor een second opinion zeg maar.
De dealer zal vast wel gelijk hebben, ze hebben er meer verstand van dan ik.

Maar goed, wat zijn een beetje gemiddelde kosten voor het vervangen van zo'n leiding?

En ik heb waarschijnlijk een schokbreker kapot...

Dus hij heeft weer even een beetje aandacht nodig zeg maar...

Red Racer

een benzine leiding kost niet zo verschrikkelijk veel hoor, daarintegen zown schokbreker wel.

hoop dat je dan een beetje van dat onderhoud af bent, maja dat heb je eenmaal met een auto.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ed

Schokbreker voor of achter wil ok nog wel eens uitmaken qua prijs.

Maar snap ik het niet of hoe zit het nu,auto naar de dealer voor een beurt en voor de rest naar de beun.

En btw laat die dealer je dan gewoon rondrijden met een lekke benzineleiding,wat een kutdealer is dat dan.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

paulus

Sorry maar als dealer zijnde kun&mag je niet altijd beslissen! Je bent immers geen eigenaar van de auto!
Er zijn zelfs klanten die met volledig afgebroken remleidingen de auto toch perse mee willen nemen, met alle mogelijken gevolgen van dien...

Ik mag aannemen dat de dealer je in ieder geval wel gewaarschuwd heeft??

Is de benzine leiding niet te repareren met een stuk benzineslang?

Taxloss

De dealer wilde het wel repareren maar had er op dit moment geen tijd voor omdat ze erg druk waren. Hij zou een lijstje maken en naar me opsturen, met de dingen die niet helemaal goed waren.
De schokbreker links achter.
Het is wel een goede dealer, maar ook overdreven fanatiek, daarom wil ik het nog even navragen bij de beun (die ook gewoon bij een dealer werkt). Gewoon om nog eens te kijken.
Omdat de dealer geen tijd meer heeft voor mijn vakantie, laat ik het bij de beun maken jah. Want met een kapotte leiding ga ik niet op vakantie...

Dus niks aan te merken op de dealer verder hoor...

Ed

Schokdempers achter olie gevuld kosten € 62,- bruto ex en gas gevuld € 71 bruto ex de btw.

Dus je kan weer lekker sparen meid.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

emiel

Aloha,

ja met een beetje shoppen op internet kun je voor wat betreft schokbrekers goed bezuinigen op dealerprijzen.
Je hebt een beun dus het arbeidsloon zal ook meevallen en volgens mij zijn er bij de reparatie aan de benzineleiding meer kosten qua arbeidsloon dan materiaal.

Toedels,

Emiel

Taxloss

Nou we hebben het geluk dat we vaak korting krijgen omdat mijn man bij een bedrijf in Almelo werkt, die een grote naam heeft, dus zullen vast wat in de kosten kunnen besparen. Maar die schokbreker is denk ik minder gevaarlijk dan de benzineleiding of niet? Of zit ik er dan helemaal naast?