Mijn MICRA (still working on it)

Gestart door Taxloss, 04 januari 2007, 21:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Taxloss

Die zit er al een jaartje... circuit van Spa, vorig jaar geweest met de 24 uur van Spa, heel leuk.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nissanzwijndrecht

nicole, dat zijn wel erg leuke plannen..
hoop dat je een beetje door kan sparen....
of even een sponser zoeken?


2yellow4u

Citaat van: Taxloss op 05 augustus 2010, 10:04:17
Die zit er al een jaartje... circuit van Spa, vorig jaar geweest met de 24 uur van Spa, heel leuk.
Ah ja, dacht al dat het een plattegrondje was van een of ander circuit...is me nooit opgevallen, beetje kippig cker..

Waar ben je eigenlijk op vakantie geweest, looks a little bit like Limburg?

Taxloss

Of ik naar limburg ben geweest? Nee we zijn naar Sankt Vith geweest, helemaal in het zuiden van Belgie. (grens luxemburg duitstland belgie)
Was heel erg leuk. Maar durf geen afstand meer te rijden met de auto, hij moet echt even onder handen genomen worden, gewoon standaard dingetjes maar toch... Gaat wel weer geld kosten en het rijd niet lekker.

Hij tiks met de bocht omgaan, waarschijnlijk aandrijfas. Maar niet subtiel echt knetter hard.
Schokdemper is stuk.
Benzine leiding is niet lek, maar ik ruik toch benzine, dus geen idee waar het vandaan komt.
Maar momenteel is het financieel wel even goed geweest met het wagentje, dus ik wacht even. Kleine afstandjes rijden lukt nog wel.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Oh, dat is jammer...'t blijft toch een uniek wagentje :-\

Taxloss

Jah ik laat het ook wel maken, maar nu even niet. Ben er even helemaal klaar mee. Degene die deze auto na mij krijgt mag zijn handjes dichtknijpen alles is nieuw. hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

poeh importeren uit japan is duur hoor
ben aan informeren voor een GTR (2000 oldtimer) hier heen te laten komen (ook meer jaren plan) bij het importeren kan zo al 3000-5000 euro komen (ex kosten auto dus) maar ja ik informeerde bij The Gallery in brummen en die zijn volgens mij al super duur...

in eigen beheer zou het minder moeten kosten lijkt mij
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

MicraMuts

The gallery is inderdaad duur! Wel erg mooie auto's staan!

Citaat van: Taxloss op 05 augustus 2010, 19:46:27
Jah ik laat het ook wel maken, maar nu even niet. Ben er even helemaal klaar mee. Degene die deze auto na mij krijgt mag zijn handjes dichtknijpen alles is nieuw. hahaha

Ik ken het, heb hetzelfde. Voorlopig doe ik er ook nog ff niks aan. Hou ook me ogen open voor een andere auto, maar toch eigenlijk best gehecht aan deze.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

emiel

Citaat van: Defqon op 06 augustus 2010, 19:07:09
poeh importeren uit japan is duur hoor
ben aan informeren voor een GTR (2000 oldtimer) hier heen te laten komen (ook meer jaren plan) bij het importeren kan zo al 3000-5000 euro komen (ex kosten auto dus) maar ja ik informeerde bij The Gallery in brummen en die zijn volgens mij al super duur...

in eigen beheer zou het minder moeten kosten lijkt mij

Dat over "the Gallery in Brummen" daar heb je helemaal gelijk in.
Die weten de prijzen wel, je hebt dan ook wel helemaal geen rompslomp en kunt in principe meteen rijden.

Red Racer

Citaat van: MicraMuts op 07 augustus 2010, 01:32:01
The gallery is inderdaad duur! Wel erg mooie auto's staan!

Citaat van: Taxloss op 05 augustus 2010, 19:46:27
Jah ik laat het ook wel maken, maar nu even niet. Ben er even helemaal klaar mee. Degene die deze auto na mij krijgt mag zijn handjes dichtknijpen alles is nieuw. hahaha

Ik ken het, heb hetzelfde. Voorlopig doe ik er ook nog ff niks aan. Hou ook me ogen open voor een andere auto, maar toch eigenlijk best gehecht aan deze.

zo ben ik ook met mijn wagentje, ik zou best wel willen gaan kijken naar een import of een aztek


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]


Taxloss

Citaat van: MicraMuts op 07 augustus 2010, 01:32:01
The gallery is inderdaad duur! Wel erg mooie auto's staan!

Citaat van: Taxloss op 05 augustus 2010, 19:46:27
Jah ik laat het ook wel maken, maar nu even niet. Ben er even helemaal klaar mee. Degene die deze auto na mij krijgt mag zijn handjes dichtknijpen alles is nieuw. hahaha

Ik ken het, heb hetzelfde. Voorlopig doe ik er ook nog ff niks aan. Hou ook me ogen open voor een andere auto, maar toch eigenlijk best gehecht aan deze.

Ik heb exact wat jij ook hebt. Het is een goede auto, het zijn ook geen stomme dingen die stuk zijn, gewoon puur onderhouds dingetjes bij elke auto, maar ik merk dat ik geen zin meer heb om dat aan dit monstertje te besteden, terwijl ik hem nog wel heel leuk vind. Dus tja... Ik vind moeilijk maar jah.

@ Emiel, dankjewel, ik zal eens kijken.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

kan je beter kijken bij de skyline club
ATS Imports
Showoff Imports

dat soort bedrijven die handelen veel met japan al
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Taxloss

Jah maar we kennen ook iemand die het particulier doet, dat scheelt wel in de kosten denk ik.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

Citaat van: Taxloss op 07 augustus 2010, 18:20:23
Jah maar we kennen ook iemand die het particulier doet, dat scheelt wel in de kosten denk ik.

als die alles goed voor elkaar heeft en alles goed regelt, dan is het een goedkope oplossing.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]