Aztec's Mistikal Micra

Gestart door aztec micra, 01 mei 2005, 09:52:17

Vorige topic - Volgende topic

MicraMuts

Oh ok ik dacht dat je daar snel vouwen van kreeg dus dat durfde ik niet.. ik had toen voor de achterpanelen bizon spuitlijm maar dat werkt dus niet  :-\

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

aztec micra

Citaat van: MicraMuts op 23 juni 2007, 19:26:23
Oh ok ik dacht dat je daar snel vouwen van kreeg dus dat durfde ik niet.. ik had toen voor de achterpanelen bizon spuitlijm maar dat werkt dus niet  :-\

idd ik heb ook eens zo'n bus gebruikt ze zijn erg duur en werken voor geen meter moet overigens zeggen dat zo'n bus van die lijm die ik gebruikt heb ook niet goedkoop is maar hij werkt wel ik heb overigens ook alleen maar de randen aan de achterzijde vastgeplakt

MicraMuts

Ja dat heb ik voor ook gedaan.. maar achter werkt dat dus niet omdat dat niet helemaal recht loopt dus zou je alles vast moeten plakken.. maar daar vind ik nog wel wat op..

Heb die spuitlijm ook gebruikt op me hoedenplank maar dat werkt wel.. maar het is inderdaad geen superspul!

aztec micra

Citaat van: MicraMuts op 22 juni 2007, 16:03:44
Nice!  :duim: waar heb je het mee gelijmd?

Marleen,

Dit is het spul waarmee ik het gelijmd heb

MicraMuts

aaah ok! dank je! ga ik dat een keer proberen  :duim: :duim:

aztec micra

ik heb zojuist bij mij ook xenon in de auto gezet niet zoals ik wilde de 12000K maar gewoon dezelfde als bij de groen de 8000K dit alleen uit geld belang anders was ik meer dan het dubbele kwijt en voor weinig meer extra's

foto's volgen morgen wel heb nu geen tijd

aztec micra

bij deze de foto's het was in 3 kwartiertjes gepiept

de kastjes

het licht

gister voor het eerst in het donker gereden met dit licht en ik moet zeggen er gaat een wereld voor je open

Challenge

Dat zeker.
Maar je moet volgens mij wel je lampen op 0 laten stellen.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

angel

zo !!!! zeg wat een vette micra zeg heb er hier op het forum al meer gezien met zo'n mistikal kleur en vind ze erg gaaf

hebben jullie die zelf zo laten spuiten of is dat een speciale editie ( sorry heb er nog niet veel verstand van  :( )

matthijsk11

wat voor lampen heb jij er in zitten ?

Igor

aztec micra

Citaat van: angel op 30 juli 2007, 13:35:07
zo !!!! zeg wat een vette micra zeg heb er hier op het forum al meer gezien met zo'n mistikal kleur en vind ze erg gaaf

hebben jullie die zelf zo laten spuiten of is dat een speciale editie ( sorry heb er nog niet veel verstand van  :( )

dank je en zoals gezegd ja een speciale editie

Challenge

Ik heb ook een speciale editie is er ook maar 1 van :P
www.mroosfotografie.nl

aztec micra

Challenge

Van jullie rijden er maar 180 rond >:D
www.mroosfotografie.nl