Jasper's K10 met Super S bodykit :D:D

Gestart door Jasper, 22 september 2007, 13:05:58

Vorige topic - Volgende topic

Micra_powerk10

Heb nog 2 gebruikte liggen MAXXIS +- 5mm
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Jasper

Hoi, het hoeft al niet meer, ik heb maar meteen nieuwe velgen gehaald, deze waren toch best ver beschadigd enzo. voor 175 kon ik 4 Lm velgjes met goede banden krijgen (6mm profiel ofzo) zonder beschadigingen dus heb ik dat maar gedaan.

[verwijderd door de beheerder]

MicraMuts

Ziet er heel goed uit!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Micra_powerk10

Wat doe je met de oude velgen??
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Jasper

Hoi, Oude velgen zijn al weer verkocht.... Groetjess

Jasper

Zo, van de week naar de keuring geweest. Door de APK zonder problemen nog nergens roest, alleen lekke uitlaatdemper. Maar die werd ter plekke dichtgesmeerd met vuller ;) zeer relaxt dus, voor 35 euro klaar!
Weer een jaartje rondcrossen dus

Larrs

Kijk dat moet je hebben. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Jasper

Zozo alweer een tijdje verder, weer paarduizend kilometer gereden zonder problemen!
In tussen langs de sloop geweest voor Slx deurpaneeltjes met stof ;) het plastic begon los te laten en was minder mooi dus maar even andere gehaald. Heb je ook betere armleuningen en ook rechts een kaartenbak , verder de achterramen geblindeerd en rechter voorspatbord gespoten, daar kwam roest doorheen..

Verder heeft hij een beurt gehad, nieuwe olie bougies filters etcĂ‚  gewoon zelf gedaan.
Ohjah en de katalysator is verwijderd;) Zelf kat vervanger gemaakt met een vriend.  De einddemper hebben we ook maar leeggehaald daar rammelde nog al een hoop zooi in ;) allemaal roest van die schotjes. drna weer luchtdicht afgelast en een rvs eindpijpje eraan;)  Leuk geluidje ;) alleen beetje veel knallen in de uitlaat als je gas loslaat ;)

Jasper

Hieronder fotos van de auto zoals ie nu is en de Kat-vervanger
Ik wilde graag de originele kat heel laten, ivm APK, dus hebben we hem nagemaakt;)
twee flenzen uitgezaagd, een buis er tussen en hoppa..  nouja het was even lastig om de juiste hoek van de flenzen te vinden.
Natuurlijk ook nog even een stukje zonder uitlaat gestest:P ( tot aan de kat alleen)  Echt te TE BRUUT!! ;) net een V8 ;) 

[verwijderd door de beheerder]

SamBam

Hey jasper

Heb je nog een einddemper eronder of heb je nu een vrije pijp naar achter

grtz,Sam

Jasper

Hey, ik heb nog wel de einddemper eronder maar die is vrijwel leeg, misschien dat ik later nog een rechte pijp doe ;)
Je vroeg ook voor die afmetingen van die kat vervanger, maar die heb ik helaas niet. We hebben gewoon de kat uit de vrije hand nagemaakt.

SamBam

oke jammer
toch bedankt
grtz,Sam

Red Racer

Wordt Zeker wel bruut.

is die kat vervanger dus gewoon een stuk pijp er tussen(leeg)?
zou je een geluidje op kunnen nemen, zouden wel dat leuke geluidje ook wel eens willen horen.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jasper

Ja kat vervanger is idd een lege pijp, zal vandeweek eens kijken voor een filmpje, ik heb wel een filmpje zonder uitlaat ;).

rob

geeft een mooi efect met een sport uitlaat is hij nog minder gedempt ;)