Jasper's K10 met Super S bodykit :D:D

Gestart door Jasper, 22 september 2007, 13:05:58

Vorige topic - Volgende topic

SamBam

Fijn dat je het zelf gelukt is.
Het werk valt wel mee indd.

Heb je een adresje waar je de veren hebt gekocht?
En zaten er ook schokdempers bij of alleen de veer?

grtz,Sam

Red Racer

die verlagingsveren kan je onder andere bij autostyle laten bestellen.

We want some pictures van de verlaging!!

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jasper

ik had die veren bij www.verlagings-veren.nl besteld, 90 euro voor een set van 4 vere ( waren ook van 60 per set maar die hadde ze nie), schokdempers heb ik niet gedaan, wordt btje duur anders.
Fotos komen nog

rob

we zijn benieuwt zoals altijd ;)

Red Racer

al koop ik ze via autostyle ben ik dik 160 euro kwijt!!

hoeveel verzendkosten heeft deze verkoper dan?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jasper

160 euro wtf :P ik was 95 kwijt met verzenden bij verlagingsveren.nl:P dusjah mja en dan nog verenspanner erbij maar die kan ik later ook nog wel gebruiken

Red Racer

Citaat van: Jasper op 08 september 2008, 23:15:20
160 euro wtf :P ik was 95 kwijt met verzenden bij verlagingsveren.nl:P dusjah mja en dan nog verenspanner erbij maar die kan ik later ook nog wel gebruiken

of je slijpt ze af IPV veren spanners He SAM :duim:

Jaar.''[/size]

SamBam

i.p.v. verenspanners kan je ook spanbanden gebruiken  :P

En afslijpen kan natuurlijk ook maar ik raad het af

grtz,sam

Jasper

Hier fotos van de micra met 35 mm verlaging, echt super laag is het nog niet, er liggen nog dikke banden op (175/70/13) Er moeten plattere op komen, dan is hij nog lager.
Aanlopen van de banden valt reuze mee, had laatst 3 man op de achterbank, alleen bij drempels raakt hij wat,  maar je kan wel normaal rijden nog.

[verwijderd door de beheerder]

SamBam

ziet er top uit. netjes gedaan!!!!

nu nog een bumpersetje ;)

grtz,sam

Jasper

Jah idd maarja moet je maar net tegenkomen zown super S setje..  maarja ach zo is het ook wel te doen ;)

Red Racer

Netjes gozer echt toppie!

of je kan ook deze bumper set houden.
Net wat je leuk vind bij je micra.

Jaar.''[/size]

Jasper

Heyzzz
Vandaag maar weer eens wat aan de micra gedaan, zat een roestgat in het linkerachterspatbord aan de kant van de dorpel, alle roest weggeslepen en plaat erover gelast.
Verder een veerpootbrug gemaakt voor tussen de voor veren. Ziet er weer zeer sjeun uit en stuurt nog scherper ook ;)

Foto's volgen nog!

Micra_powerk10

Reed je vandaag bij de A325 omg. arnhem?
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Jasper

Nee maandag reed ik daar ;) hoezo heb je me gezien?