Jasper's K10 met Super S bodykit :D:D

Gestart door Jasper, 22 september 2007, 13:05:58

Vorige topic - Volgende topic

Jasper

Zoo vandaag weer druk aant beunen geweest, effe sportuitlaat gemonteerd.
Wel k*t met die bocht zo vlak voor de einddemper, maar goed met wat braaien en gum gum tog gelukt

[verwijderd door de beheerder]

rob

mag nog iets omhoog al zeg ik het zelf of kan dat niet?

Micra_powerk10

I am only the driver..
Ford USA Mustang

Red Racer

alles kan rob, maar ik denk dat ie dan met zijn bocht en zijn starre achteras zit.
Of hij heeft hem zo naar beneden toe vast gelast.

We w8en met spanning op een filmpje.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Jasper

Zag ik ook al ja ;) moet even de beugel iets kleiner maken;) hangt idd iets te laag. kwam door die rubbers hinge nie helemaal recht met aftekenen ;)
zalt vandeweek ff fixen.

rob

ooooo dan komt het wel goed ;) ziet er wel netjes uit dus das al een voordeel

en dat zou je altij hebben hoor met die universele spullen ;) zit een hoop pruts werk aan en zelfs met opmaat gemaakte voor de micra zou je het hebben

Jasper

jep klopt ;) is altijd een beetje Beun B.V. ;) met die universele toellie ;) maarja altijd nog goedkoper als originele demper ;)

rob

ja idd mijne kwam van de sloop en klinkt nu echt als een rally potje :D

Jasper

Algelopen vrijdag nieuwe schokdempers gemonteerd, die oude waren net fietspompen! scheelt veel in weggedrag! stukke beter nu.

Vandeweek tog gemerkt dat de uiltaat ekte op de las ;) maarja mijn lasapparaat sprong in de oververhittingsbeveiliging toen met lassen ;) kon hem niet helemaal mooi aflassen dus ;) nogmaar een keer opnieuw doen een x.  Hij hangt ook niet helemaal mooi, raakt de ophaning soms, dus misschien dat ik hem een beetje moet buigen ofzo ;)

Red Racer

ik deed er de eerste keer uitlaatcement op en starte hem op de brug an je kon precies zien waar hij lekte, maar jy hebt geen brug tot je beschikking zkkr.

maja ik hoop dat alles weer goed komt en met die uitlaat ook zkkr.

ps. jy kwam ook op de winter meeting?

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

Dat is een mooie pot. Ben benieuwd hoe die klinkt

grt,Sam

Jasper

Ik maak wel weer een filmpje ;) klinkt wel vet, veel minder schel als eerst en ekker laag.

De uitlaat moet ik nog even beetje veranderen, door de zelfbouw katvervanger hangt de pijp een beetje schuin, en je ziet hem bij het wiel ook onder de auto uithangen, dus ff opstoken en verbuigen.
Dat uilaaatcement had ik er ook opzitten, werkt niet echt dus, na een paar weken valt het er zo af ;) het is eigenlijk meer voor tussen flenzen enzo.
Zonder brug lukt het ookwel auto half op de stoep rijden en dan nog op een paar stenen, zo kon ik er wel onder komen :) beetje beun maarja moet wat he

Verder ben ik nog op zoek naar een Super S bodykit. hopen dat er nog ergens een ligt...

groeten, Jasper

rob

vast wel goed zoeken ik hou ook oren en ogen open aleen kan het verschil niet zo zien op de stikker na op de achterklep :P

dus die verschillen moet ik is bekijken op meeting

Red Racer

zo op de stoeep is wel erg beun jah  :duim: :D :P

zullen wel op de meeting alle K10's naast elkaar moeten gaan zetten :P

Jaar.''[/size]

rob