Nissan Micra 1.0 uit 1995

Gestart door kilzone, 06 april 2008, 22:21:38

Vorige topic - Volgende topic

kilzone

Evengoed bedankt, ik zal eens vragen op de sloop wat die lips kosten. Zit hier in hoorn een hele grote, waren ongeveer 12 micra's k11, en nog 4 k10's ofzo.

Evengoed bedankt voor het zoeken. TOP!! :duim:

Citaat van: rob op 23 mei 2009, 09:37:34
net even voor je gebeld naar een sloop maar niks helaas
Nissan Micra 1.0lx

kilzone

Vanmiddag dus even naar de sloop in hoorn, een platte ruitenwisser halen, een relaytje wat bij mij nu verbrand is, en zon kunstof kapje.

Ook zal ik even voor een ibizalip en een lagunalip vragen.

Volgende maand ga ik voor sideskirts kijken, maar zal mij god niet weten van welke auto ik ze op de micra kan zetten.

Bedankt voor de leuke reacties. Vind het steeds leuker om mijn topic te onderhouden met info en foto's. En op www.mijnalbum.nl even een acount gemaakt, zodat de foto's na een paar maanden niet opeens van mijn topic verdwenen zijn.
Nissan Micra 1.0lx

kilzone

Hier 2 fototjes van me gerenoveerde (logovrije) gril met racegaas erachter gezet, op een professionele manier (helaas geen foto van de achterkant)

Nissan Micra 1.0lx

Arno

Zo das netjes gelukt hey.  :duim:

kilzone

Vond het zelf ook goed gelukt. Volgende wat ik gaan aanpassen is de bumper voor en achter. Achter wil ik evengoed me trekhaak houden, maar het moet er evengoed mooi uit komen te zien. Dus ook iets met racegaas ect.

WIl er ook nog groene neon achter de gril maken. Zal wel mooi effect zijn.
Nissan Micra 1.0lx

Michiel

Erg mooi, goed spuitresultaat. En staat erg goed :duim:

Larrs

Citaat van: Michiel op 25 mei 2009, 23:27:14
Erg mooi, goed spuitresultaat. En staat erg goed :duim:
Met Michiel. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

jasperdg

Dat ziet er knap uit... Misschien ga ik het namaken. Dat ontwerp van Rob is ook erg mooi, maar zeer bewerkelijk. Dit lijkt wel een eenvoudige kwestie van de dwarsribben wegzagen/vijlen...
Hoeveel Micra's staan er op de sloop in Hoorn? Ik wil morgen misschien ff gaan kijken.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

rob

erg mooi maar dat wist je al ;)

kilzone

haha. Vind zelf ook erg mooi. Donderdag nog een nismo sticker van rob op me gril plakken. met cnc een 1mm plaatje frezen als de zelfde vorm van de sticker, en dan plak ik hem in een hoekje van me gril (zoals de Golf GTI))
Nissan Micra 1.0lx

kilzone

Staan zeker 10 micra's van type k11. (nog een spoilertje rond het raam ook)
Nissan Micra 1.0lx

rob

moet de stickers nog op de post doen ;) zal zo ff doen ;)

Red Racer

strakke voorgevel heb je daar met je micra!!!

btw een foto van de achterkant kan je vinden in het topic gespot en de sloop is in oosterblokker Gem.Hoorn

ik was daar ook die dag aan het rondstrunen voor een luchtfilterbak.

[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Arno

Neon er achter mag tegenwoordig weer met de APK dat scheelt. Ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.

kilzone

Voorlopig wordt het wel weer wat rustig met de veranderingen. Eerst met vakantiegeld weer vangen over 2 weken.

Dan wil ik me voor en achterbumper demonteren en 2 lips kopen (ibiza en ....) van deze samen 1 maken, en me zwarte strip dichtplamuren, en dan weer overspuiten.

Wil van de week of volgende week met auto met comandant helemaal oppoetsen, voorals omdat ik bij me antenne 2 laklagen over elkaar heb, en deze egaal wil uitpoetsen. Me pa heeft zon professionele schuurmachine die ze in de autoherstelbedrijf ook gebruiken. Daar zal ik dan ook effies een pad voor halen waarmee ik me lak kan polijsten.

Citaat van: Arno op 26 mei 2009, 22:51:26
Neon er achter mag tegenwoordig weer met de APK dat scheelt. Ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken.
Nissan Micra 1.0lx