2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

chiba_kun

chiba_kun

Mijn Micra heeft er weer een stempeltje bij in het boekje. Kmstand is nu 61600km dus gaat nog best wel rap eigenlijk. Remmen zijn geen bijzonderheden aan ontdekt en ook geen problemen meer aan gehad na het ene akkefietje, zal waarschijnlijk dan toch olie op de weg geweest zijn ofzo. Geen bijzonderheden en kan er weer tegenaan. 

Gisteren wel een leuke leenauto mee! Motor hangt lekker aan het gas (vooral in de sportstand), maar met nat wegdek is het al snel te veel en ESP draait dan overuren (benieuwd hoe dit in een DIG-T zal zijn...). In de nomale stand is het leuk zat. ;) 's Middags een afspraak in Amsterdam dus lekker even genoten van het autorijden en de auto. Voor het eerst ook een hele tijd met cruise control gereden. Tja zijn dingen die ik normaal niet heb dus dan even van genieten toch?

Stoelen en wegligging zijn erg goed en ook het dashboard is erg leuk!

Past ook nog eens op het vaste plaatsje in de garage.  ;D ;)

Toen ik de Micra ging ophalen en nog even in de showroom keek, zag ik deze beauty! Echt prachtig en helemaal mijn smaak deze K13.... Nog even flink sparen en later, wie weet, maar voorlopig kan ik deze 'liefde' nog niet beantwoorden. Haha!

8)

Riesh

Die witte wielen staan erg goed onder die Micra, ik heb zelf ook nog gekeken voor een k13 maar dat is me nog ff te veel.
Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

dat rode van de juke vind ik niet zo mooi, lijkt te veel op roze

die K13 is gaaf :D

volgens mij is ie ook verlaagd en voorzien van nismo striping :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

volgens mij heb je gelijk, daarom vind ik hem ook zo mooi...
Micra Addict

chiba_kun

Via Buyee Japan is er vandaag wat aangekomen.

March Spatlappen!  8) Ik heb al een setje eronder zitten, maar aangezien je ze niet zo heel veel ziet, toch maar een extra setje besteld. Als reserve of onder een toekomstige K11 wie weet. 

Echt supernetjes verpakt. Ze zijn zelfs nog helemaal schoongemaakt!!!  (sorry voor de crappy Phone pic)

Er is ook nog meer onderweg, maar dat volgt later...

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Roadrunner

I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

KenSuperS

als je nou weer ns bij lamens bent, moet je gelijk maar ff bij de wasstraat langs rijden :D

die k13 is echt supergaaf... stnd vind ik het geen porum maar zoals hij bij ons in de showroom staat is het gewoon een superdik ding!!
haas en co.

chiba_kun

Citaat van: KenSuperS op 05 december 2013, 12:39:59
als je nou weer ns bij lamens bent, moet je gelijk maar ff bij de wasstraat langs rijden :D

Ik begrijp dat ik je daar kan vinden dan! ;)  Binnenkort ben ik er weer.

chiba_kun

Kerstplaatje...  :)

Volgende week hopelijk een Nismo-update.  8)

Dinky

Kan je wel een kerstkaart van laten maken  ;)
Leuke plaatjes!
En een hele gave Juke!!
Die komt er bij mij nog een keer!!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)