2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

MaStErTuNeR Q

Milo

Haha ik blijf het zeggen als ik hem zie "Wauw...".
Een zeer mooi exemplaar, echt waar! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

chiba_kun

Bedankt voor de superleuke reacties! :)

En eigenlijk is er niet zo heel veel mee gebeurt. Het zijn kleine dingetjes die het hem doen. :)

Riesh

Micra Addict

chiba_kun

Mijn Micra is ondertussen ook zonder enkel probleem door de APK gekomen. Eigenlijk geen updates voor wat betreft mijn Micra, rijdt prima met de Dunlop Sport Fastresponce banden. Ze zijn stil en grip is hartstikke goed. Ben gewoon heel tevreden over hoe de Micra nu rijdt. Subtiele verlaging, veerpootbrug en een stel goede banden doen zoveel voor de handling van de auto. Je kan hem nu echt heerlijk de bocht in smijten zonder dat er gekke dingen gebeuren of dat het eng wordt. Een 'spirited drive' is soms gewoon leuk om te doen. Me = happy!

Sorry voor de crappy Phone pic...

Trouwens het blijft lachen om met een Micra naar de Ikea te gaan, ongelooflijk hoe makkelijk je grote dingen kunt meenemen!

De Micra van Mrs.Chiba staat nu op de Challenge velgen. Doet gelijk veel voor de Micra, want het ziet er weliswaar OEM, maar lekker fris uit.

Mijn vader heeft trouwens nu ook een mooie velgenset onder zijn K13 laten zetten. 15" Note velgen doen de Micra goed.

Binnenkort deze Micra weer eens flink verwennen met een flinke poetsbeurt... (dit geldt trouwens voor alle bovenstaande Micra's ;) ).

Ondertussen rijden we lekker verder...!! :)

Leo

gefeliciteerd met de apk :)

die note velgen staan de k13 erg goed
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Micra Addict

Roadrunner

Nationale APK tijd of zo.
Mooie verzameling zo. 'Gewoon' zo lekker strak 8)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

chiba_kun

Vandaag mocht ik van de bevriende Nissan Dealer een 'blokje om' met een 370Z cabrio. Dat was wel het betere genieten zeg...!!  8)

Ook nog een Nismo (period correct) Nismo sticker gekregen voor de Nismo veerpootbrug. :)

Riesh

het zijn de kleine dingen die het doen...

die 370 ziet er ook goed uit trouwens
Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

chiba_kun

Citaat van: Milo op 29 maart 2014, 19:54:14
Mwuaaahh, die 370 is dik 8)

Rijdt echt heerlijk relaxed en in tunnel paar versnellingen terug en kippevel! :)

Als geld er toch eens niet toe deed... (zucht). :)

Milo

Citaat van: chiba_kun op 30 maart 2014, 10:03:29

Rijdt echt heerlijk relaxed en in tunnel paar versnellingen terug en kippevel! :)

Oewh ja nettes... ;D

FF kenteken opgezocht bij autoweek, maar hij geeft daar aan dat het een automaat is? :O
Is dat zo? Daar sta ik dan eigenlijk wel weer van te kijken

chiba_kun

Citaat van: Milo op 30 maart 2014, 15:05:05
Citaat van: chiba_kun op 30 maart 2014, 10:03:29

Oewh ja nettes... ;D

FF kenteken opgezocht bij autoweek, maar hij geeft daar aan dat het een automaat is? :O
Is dat zo? Daar sta ik dan eigenlijk wel weer van te kijken

Een 7-traps automaat, dat klopt! Past wel bij de auto hoor. ;)

Je kan ook sequentieel schakelen met flippers aan het stuur. Met tussengas wanneer je terugschakeld, leuk in tunnels. Ohhh yeah!

Milo