2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

chiba_kun

De K13 is inmiddels weer terug bij mijn ouders en ze zijn er echt heel blij mee. :)

Conodihno

Zou wat zijn als ze aangeven er iets meer van verwacht te hebben :)

chiba_kun

Woensdag mag mijn Micra naar de dealer voor een grote beurt (kmstand is dan 71.500km). Ook laat ik gelijk de N-CVT olie weer verversen (is alweer 2 jaar en ruim 40.000km geleden) en een nieuw brandstoffilter (kan geen kwaad).

Voor de rest rijdt de Micra nog perfect! Er zit wel hier en daar een kraakje, maar goed dat mag ook wel na 14 jaar he? ;) 

Leo

is de km stand niet 171.500 ???

onderhoud aan een auto is altijd goed :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

chiba_kun

Citaat van: xleonl op 20 juni 2014, 18:17:56
is de km stand niet 171.500 ???

onderhoud aan een auto is altijd goed :)

Milo heeft gelijk. De stand is nu 71.500km. Ik heb de auto ruim 2 jaar geleden gekocht met slechts 27.000km op de klok, dus dat scheelt natuurlijk. ;)

Riesh

Dan heb je nog ongeveer 200.000 te gaan voordat ie ingereden is :P
Micra Addict

chiba_kun

Citaat van: Riesh op 20 juni 2014, 19:41:09
Dan heb je nog ongeveer 200.000 te gaan voordat ie ingereden is :P

Dat zou niet gek zijn inderdaad!

Feit is wel dat de motor echt supermooi loopt.

Afgelopen 2 dagen in een nieuwe Picanto gereden (leenauto). Splinternieuw en een mooie luxe versie, tja... dan die je toch wel de 14 jaar leeftijdsverschil hoor. Niet zo zeer kwa rijden want Micra rijdt nog steeds voortreffelijk en feitelijk nog steeds een auto die goed kan meekomen in het tegenwoordige wagenpark, maar meer kwa remmen, veiligheid en stukje comfort en luxe. Neemt niet weg, dat ik toch weer erg blij was toen ik hem kon ophalen hoor. :)

Verwend met ene grote beurt, verse automaat olie. brandstoffilter. Bij de dealer hebben ze zelfs de deuren netjes opnieuw afgesteld/afgehangen. Nu kan ik met mijn pink de deur dichtduwen. Geen last meer van een hangende deur in ieder geval.

To do list mijn Micra:
- helemaal niets!! Poetsen/onderhouden en rijden
- (wensen in de zin van betere stoelen blijven altijd... en tja, die facelift lampen zijn toch ook wel erg mooi... :D )

Milo

Gwn bij de Nissan dealer gebracht? Ik moet mn deuren ook eens laten fixen denk ik...
Bij mij lopen ze aan tegen het slot en sluiten soms erg slecht, gaan ook erg zwaar.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

chiba_kun

Citaat van: Milo op 27 juni 2014, 14:29:10
Gwn bij de Nissan dealer gebracht? Ik moet mn deuren ook eens laten fixen denk ik...
Bij mij lopen ze aan tegen het slot en sluiten soms erg slecht, gaan ook erg zwaar.

Yep, bij de Nissan dealer. :)

Leo

marco je zou eens de stoelen van milo moeten proberen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Marco is ook niet echt klein dus ik ben bang dat hij ze ook te krap vind, net als ik
Micra Addict

chiba_kun

Milo

Blijft een mooi OEM dingetje om te zien, prachtig! O0

chiba_kun

Citaat van: Milo op 03 juli 2014, 11:54:57
Blijft een mooi OEM dingetje om te zien, prachtig! O0

Hoho... OEM+ he?! ;) ;) Haha!