2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

chiba_kun

Nog geen echt mooie foto kunnen maken van de nieuwe aanwinst van mijn vrouw, maar deze week had ik nog even de auto en even flink wat kilometers gemaakt. Ik merkte dat de Micra niet echt files gewend was en de luiigheid die is er nu wel uit hoor. Een ruime 500km in een paar dagen moet ik zeggen dat de Micra echt lekker rijdt. Morgen krijgt de Micra een beurt bij mijn vaste Nissan dealer.

Vandaag alvast bezig geweest met de oude Micra van mijn vrouw. Stickers verwijderen, terug naar normaal interieur en schoonmaken. Het was koud, maar toch maar even een laagje Collinite bescherming erop. The least I can do. Ik vind het diep in mijn hart toch jammer deze auto te verkopen... waarom? Gewoon omdat deze NOOIT een slag verkeerd heeft geslagen.

Foto's:

3 K11's in one shot...

Work in progress...

Joery-Joery

Mooi hoor alledrie zo bij elkaar, de volgende eigenaar zal er vast ook erg blij mee zijn O0

Jeroen330

Joery-Joery

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Jeroen330

Jup.. wagentje komt hierheen

chiba_kun

Jeroen heeft vandaag de oude Micra van mijn vrouw opgehaald en ook nog wat werkzaamheden verricht aan beide 2000 Micra's. ;)

Er is een Micra winterklaar gemaakt en afgesteld en bij mijn Micra is de koelvloeistof vervangen. Ondanks dat deze nog mooi schoon was leek het mij goed om te doen (na 14 jaar). ;)

Nog even wat fotootjes:

Micra met nieuwe (vertrouwde) outfilt:

Nog even de Micra's afscheid laten nemen van de middelste Micra. 

@Jeroen: hartelijk bedankt voor je hulp en ik wens je heel veel plezier met de Micra. Ik ben benieuwd hoe je de NCVT vindt rijden. Rijdt eigenlijk heerlijk relaxed vind ik altijd. :)

chiba_kun

Afgelopen zondag met mijn zieke lichaam wel even spatlappen onder de Micra van mijn vrouw gezet (mijn eigen set). Ik heb nu de nieuwe MARCH-set eronder die ik nog had liggen. Zelf extra beugeltjes (afstandshouders zodat de lapjes niet bewegen in de wind/regen) en bevestigingmateriaal zat er gewoon bij vanuit Japan!!

Micra Mrs. Chiba:

Geen foto's van de mijne, maar die zien er precies hetzelfde uit! :D

Conodihno

Mooie lappen hoor! Wil ik ook nog wel een keer.

Leo

Vind het net rally spatlappen. Staat goed hoor :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Vandaag een ergonomische Recaro in mijn Micra gezet. De Recaro staat op een Micra K11 console, dus de swap was redelijk makkelijk (maar gaat toch altijd meer tijd in zitten dan je denkt).

Nu een compleet andere stoel. Zit lekker laag, mijn onderbenen zijn goed ondersteund (zitting is lekker lang en verlengbaar), ook een blije rug want er zit zelfs een opblaasbare lendesteun in. Ik ben er blij mee! Ik denk dat ik zomaar wat cms lager zit... Haha! Ik moest zelfs mijn spiegels opnieuw afstellen.

Jammer dat er niet gelijk 2 van zijn, maar ja dat is niet anders...

Foto's!

thom-micra

Milo

Gaaf man! Ziet er goed uit dat stoeltje :)
Bij mij zitten ze juist wat hoger xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Dat is nog eens een nuttige en mooie upgrade
Micra Addict