Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

vind zilver niet slecht staan ;) hoeveel intc word het?

ogduvezz

netjes hoor gaat de micra wel mooi staan zo te zien
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

Red Racer

ik ben er alweer niet uit.

me ma zij dat ik ze pas moet gaa zoeken waneer mijn nieuwe kleur(metallic rood) er op wordt gespoten.

want bij catral heb je ook wel knappe velgen aleen nog niet dat je zegt jah, dat zijn mijn velgen.

dus als het zomer wordt ga ik de micra grondig eens aanpakken en alle dingen die ik verandert wil hebben grondig aanpakken en de kleur er op laten spuiten en dan ga ik gericht op zoek naar bijpassende velgen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

ogduvezz

verstandig kun je nu wel een mooie setje velgen kopen maar stel dat als je de andere kleur er op hebt zitten je ze niet mooi meer vind onder de micra
erg verstandig en succes ermee
Greetz Ogduvezz

keep ya head up
stick ya chest out
and handle it

rob


SamBam

goed nagedacht. ben benieuwd hoe die kleur staat op je micra. lijkt me wel super mooi dat metallic.

grt, Sam

Red Racer

ff wat van me laten horen, in de tussentijd heb ik wat gedaan voor en aan me micra.




ik ben zaterdag dus aleen eerst voor Rob naar de sloop toe geweest maar later ook dus voor Heiko voor wat spulletjes.

heb het dus kunnen vinden voor ze,maar ik heb nog een GEWELDIGE vondst gedaan.
meestal kijk bijna niet in die k11's.



Treeplanken met MICRA er opWHOOHW.




een 2dehands grill met mistlichten er in van micra _k10

jammer maar waar.bij mij gaat de zaag er in.


zoals je het weet komt het er weer spik en span uit te zien, heb er vanmiddag weer een laagje spamuur op gedaan en mooi wezen gaan schuren er na.




op de heenweg naar een garage bedrijf voor me micra(relais voor d mistlichten) reden we 100 en klapte er opeens een rood stuk plastic tegen me voorruit aan en over me auto heen.
me ma schrok zicht de pleuris en ik doodnormaal ''oohw dat was me booskijker maar''

dus ik ben maar met de 2 reserve koplampen bezig geweest om er met glasvezel booskijkers mee te gaan maken.

is goed gelukt vind ik zelf.


beter te veel glasvezel er op dan te weinig.

2de laag glasvezel er op.




nu ff over me dimlichten, daar begon vocht in te ontstaan toen ik er mee reed en zag dat het plastic kapje los van de achterkant zat, dus die opengemaakt en meteen maar een kleurtje gegeven.




vind het zelf niet verkeerd staan zeg ik zelf.




en tot slot ben ik laatst bij de brommer zaakl toe geweest om wat te bestellen.

een digitale toerenteller met tempratuur meter.


omdat me oude meter(4maanden oud) aleen cijfers aangaf vond ik deze vele malen beter en mooier staan.


maja tot zovel kom ik de volgende keer met me booskijkers en me mooie grill.




[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

Mooi beeldverslag! Zo krijg ik een goed idee hoe je sommige dingen aanpakt. Leuk.  :duim:
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Red Racer

zo laat ik weer eens wat van me horen.

over die ''treeplanken'' post ik later nog wel een foto van hoe ze staan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

hahaha in het diepe geheim voert hij alles uit :p

SamBam

zo jij blijft ook sruk bezig zeg.

ben benieuwd naar de booskijkers.

grt, Sam

Red Racer

de booskijkers hebben natuurlijk een veel betere pasvorm dan die grill prototypes.

tot die tijd wil ik ze strak hebben en aleen in de primer zodat ze kunnen worden meegenomen bij de spuiter, mis dat ik er tijdelijk net als rob er plakband op plak.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

zaterdag ochtend en dinsdag ochtend kwam t pakketje al binnen..wat zat er in het pakketje?

een een dubbele uitlaat met DB-Killer



en gister kwam er een vrind van me ff langs en k zij dat ik nog vierkante hella lampen zoek, dus gisteravond kwam ie nog ff langs en liet ze me zien.

in nieuwstaat voor 20 euro
net ff gekeken hoe ze staan in de super s bumper





[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

die lampen zijn echt vet. passen mooi in de bumper.

krijg je die uitlaat wel eronder. ivm de uitsparing in de achterbumper?

grt, Sam

Larrs

Dat is een heftig uitlaatje. :o

Ben benieuwd hoe dat gaat klinken.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.