Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Challenge

Ziet er allemaal heel netjes uit :duim:
Hopelijk zal alles voldoen aan je verwachtingen.(oordopjes :D)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Cookiebox

lekker hoor :D en nu een setje hulpveren onder de micra??  ;D

Red Racer

het voldoet meer dan naar me verwachtingen, en er komen geen hulpveren onder maar verlagings veren :D

heb vanmiddag uit school de rest opgehaalt van me aankoop.





2-kanaals versterker die onder de bestuurders stoel een mooi plekkie krijgt.


een stroom en aarde kabel set(ook weer van rockford)



Maandag ook naar Concorso Italiano geweest en op de terugweg ergens thuis een fotoshot maakt.



verdere foto's op mijnalbum pagina.
onderaan staan de foto's
http://www.mijnalbum.nl/Album=BCFO7NOX

En als ik helemaal goed bezig wil zijn moet ik een verdeelblok bij me voorstoel hebben die 1 naar de Voorversterker toe gaat en 2 kabels naar achter,
Dan een powercap in  de kofferbak voor 2 versterkers met 1 versterker met een remote controle.

Dus dit staat nog op me lijst:

2 Kabelset's (aarde + stroom) van Rockford
1 Verdeelblok van Rockford
1 Powercap van Rockford
1 2-kanaals versterker van Rockford
1 4-kanaals versterker van Rockford
2 Kabelsets (geluid) van Rockford

Dan hoop ik klaar te zijn met de instal.
Zit nu al ongeveer rond de 6 a 700 euro wat er al in zit(daar heb ik 2 Micra's voor :o :o :o)

Dat was het dacht ik zo

Tot de volgende update
Grt patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

hou er rekening mee dat als je ver naar achteren moet dat de kabel (voeding kabel) dik genoeg moet zijn vanaf het verdeel blok mij werd aangeraden die kabel onder de 1,5 meter te houden als je te dun gaat (daarom ben ik dikker gegaan)

Red Racer

daar hebben ze bij rockford wel op gelet hoor, want die bestaan ook met een 4 kanalige aansluiting.

evengoed bedankt!


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

hoop het ;) merk je snel genoeg ;) ik ben benieuwt naar je setje

oja 1 tip soldeer alle verbindingen in paalts van al dat ge-beun van sommige zo vast draaien en klaar dat geleid nooit zo goed als een soldering

Red Racer

als het goed moet doen we t ook goed he!

ik zal proberen om alles er uit te halen.
eerst maar eens me andere stoeltjes er in en kijken of k zaterdag me dash kan verwisselen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

wordt tijd dat we weer klus meetings krijgen :)

Micra_powerk10

Borbet helaas niet te krijgen :(

Zag wel andere leuke velgen:
DOTZ BRANDS HATCH
Dezent J
Dezent V Dark
Dezent L
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Vandaag maar eens me Super S dashbord er in gezet en ook meteen de stekker voor me achterruittenwisser gevonden en werkent gekregen.

nieuwe wisser achter gemonteerd en een led strip gekocht die ik onderhand al 2 maanden op bestelling had staan.

witte leds in me tellerunit geplaatst en in me mistlampen blauwe leds gemnteerd.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Zaterdag me dash maar eens omgeruild voor een Super S dashbord.


Was eigenlijk niet zo veel werk aleen die draden achter het dashbord :D.

heb nu wel een stekkertje gevonden waarbij ik dacht?
??? he ken ik jou niet ergens van ???.
owjah dat lijkt wel heel erg veel op diegene voor me achterruittenwisser, en verrek het was m ook.
dus daar gelijk een andere wisser voor gekocht.



heb ook aan de rechterzijde van me dash nog een stekkertje gevonden, weet jy marco mis waar die voor dient?


zal ook nog een de kapjes van me deurklinkes gaan verwisselen voor de Super S die ik thuis heb liggen.


de stuurkolom ook verwisselt omdat dat rode echt niet staat.



me led string waar ik 2,5 maand op hebben moeten wachten eindelijk geinstaleerd.
me dimlichten er uit gehaald en deze er voor in de plaats gedaan.





in me mistlichtjes 2 blauwe leds gestopt, waar ik eerst voor ben gewaarschuwd.

see you untill the next update, zal ook wel weer binnenkort zijn.

grt patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Arno

Goed bezig. Valt mee hey zo'n dahboard. Hedendaagse auto is lastiger, geef mij maar een micra hahahaha

rob

netjes hoor maar wat is het verschil in dash???

mooi die leds in je lampen ;)

rob

oja kom net op MP een rood zilvere micra tegen kijk zo zou het er bij jou ook uit gaan zien dan dus http://link.marktplaats.nl/245185708