Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

en hij geeft vele malen meer licht dan me normale achterlicht unit met remmen.

grt patrick.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

heb vandaag toievallig een motertje van me achtersproeier gevonden in een micra die net binnen werd gereden.

dus ik kan volop sproeien achter :D

die micra waar ik m uit vandaan had lag vol met zand en stro, her en der lagen hoefijzers en een stel oude schoenen.
er zat een bakje op de plaats van de radio dus ik denk dat dit het simpelste type micra was.
het zou wel een mooie scheur auto kunnen worden als je alles uit het interieur haalt en er 2 kuistoelen in zet en een aantal buizen in last :D


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra_powerk10

Had jij nog belang bij meegespoten bumpers of ga je voor Super S?
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Red Racer

1 augustus 2009

06:30 , Het bed uit en wat voedsel naar binnen gewerkt.
07:30 , Samen met vaders de auto in gestapt en opweg naar POTH gegaan.

09:00 , Aangekomen bij Poth in Almelo die nog dicht was dus me vader ff een sigaretje gerookt.
09:09 , gingen de rolluiken en de deur open, ik mocht van maurice me auto de garage in rijden en we konden aan de slag.

09:15 , alle wieldoppen er af gehaald en begonnen met het wisselen van de wielen.



ze zien er GEWELDIG uit! 8) :D




alles verwisseld en de wielen met de doppen op de achterbank gelegt en Maurice heeft er ook meteen een Knap setje wiel sloten op gezet dus mij kunnen ze nu niet beroven(als ze teminste niet een zelfde setje sloten hebben)

09:45 ,  me vader reed op de terug weg want ik was bekaf na die 2 uur durende rit.
onderweg nog ergens gestopt en wat foto's genomen







Ik moet aleen nog aan de achterzijde ieder een hulpveer toepassen en aan de voorzijde wordt ie gewoon verlaagd.
en de wielkasten moeten mischien worden uitgerold>

En met de bumpers ben ik nu bezig te plamuren en te schuren maar dat krijgen jullie pas te zien als ze klaar zijn.

Groeten Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ronald

staat hem errug goed zeg! complimenten

Geuens


Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Rick


Taxloss

Ik vind het geweldig staan mooi mooi.

Maurice is ook een topvent! Zijn vader heeft een rijschool.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

Maurice is een Topgozer!! :)

K ga maandag voor hulpveren en zal dan ook kijken of ik in de garage aan de voorzijde verlagingsveren kan toepassen.

De bumpers er dan bij en het wordt nog BETERDER.
Hoop voor 19 September de bumpers af te hebben.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Michiel


Heiko


Challenge

Een hele mooie conmbi :)
Complimenten voor het uizoeken :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Red Racer

TNX voor al jullie complimenten, me ma zij eerst dat er zilveren velgen onder moesten komen, maar toen ik Rob een tijd geleden vroeg om velgen onder een micra liet shoppen was ik verkocht van deze combo



Buddy Club SF Challenge

maar k heb nu gelukkig Lenso want de rode bies is veel breder en 1 spaak minder.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jasperdg

Schitterende keuze !

Kan je mij (misschien per PM) doorgeven welk merk, model en wat je ervoor hebt betaald? Alvast bedankt.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...