Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Cookiebox

die knipperlichten staan echt wel netjes zeg!! :duim:

Red Racer

Heb dinsdag een setje GELE mistlampen van Hella besteld omdat ze niet via het web zijn te verkijgen
En ik heb vanochtend in de buurt nog wel een tijdelijke Magnat XTC 1200 gekocht, zag wel toen ik thuis was dat er een grotere sub in heft gezeten(de kist) want er zaten nog schroefgaten van de bevestegingen in.

eerst maar een de foto van de lampies, ben er SUPER BLIJ mee!!


MMMM GEEEL



Jaja aleeeeen als ze geel zijn!

En gelijk maar een Shoot gehouden omdat het moest.





Wat zijn die banden Small!!!



Stickertje!!!


Led's en wat viezig ,Bah




Deurmatten! Rally shit ouwe




Ben echt Zeeer tevreden met die gele stralers!



Dat was het wel zo ongeveer.
De Soeb scoop is al gereserveerd en zal waarschijnlijk eind volgende week binnen zijn, dan moet ik aleen nog een ander kap regelen.

Maten voor het Lexan polycarbonaat moet ik opmeten voor de deurpanelen en Sub dan kunnen ze er voor mij een mooie prijs van maken.

Zo weer een update see u next time ;)
Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

blue_angel


Red Racer

Er kwam gister een heel mooi pittig doosje binnen met iets voor de micra  8) :D


Jaaaah wat zal ie nou weer hebben gekocht?




Een voledige Soeb Luchthapper setje, die ik in de zomer pas zal gaan maken in een zwarte kap, weet aleen niet of ik de 2 kleine gaatjes er ook in ga doen maar dat zien jullie dan wel.


en na een levertijd van 3 WEKEN heb ik vandaag een pakketje binnen gekregen vanuit Hongkong.





Gele H3 lampjes voor in de Hella en 1 setje t10 voor in de corolla van me moeder.




Maja dit was de update weer tot de volgende keer ;) :D :P

Groetjes Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Shadow

Plik.. waar ben je mee bezig??? geen voorproefje??
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Shadow

Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

Red Racer

Heey Tnx shadow.

ik heb van die gast zijn gehele interieur overgenomen en aangepaste teller unit, want hij zou zijn  micra naar de sloop toe brengen.

Heeeeeel Mis dat ik ze wel van hem overneem.

en Ctis ook bedankt.

BTW voorproefje krigen jullie dadelijk te zien van de happer.



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Update zonder eigen foto's

zoals sommige van ons al weten heb ik een schroefsetje in bezit en heb m al aardig schoon weten te krijgen.

Gister naar Friesland toe geweest voor deze spoiler.

Een Nissan Sunny GTI-R spoiler die pasbaar gemaakt moet worden.

Ben er ook achter gekomen hoe je de koplampen geel kan maken.
Met koplampfolie van een vrachtwagen shop of met glasverf, hieronder een voorbeeldje.

Dus dat ga ik eerst proberen op me reserve koplampen of me dimlichten.

Heb vandaag een stabilisator gemaakt voor in de kofferbak en een mooi kleurtje gegeven, zwart want ik had helaas geen wit, en de voorste stabilisator is helaas te kort afgeslepen dus een ander stukje pas maken, bij de achterste ophangpunten van de gordels wil ik ook nog een mooi stangetje :P

als de laptop binnen is zal ik wat foto's voor julliue gaan maken.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

hier even wat foto´s van de schroefset, Niet onder de auto nog.
ze zijn aleen nog niet schoongemaakt op de foto.


de achterzijde


en de voorzijde.

En de Levensgrote spoiler


er moet wel heel wat aan worden aangepast maar hij MOET en ZAL op de micra komen.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joery-Joery

Netjes hoor! ik ben erg benieuwd naar de spoiler zodra hij af is.
Ik heb eventueel nog wel een micra-spoilertje voor je, misschien wel makkelijk om de spoilers te combineren en de originele ophangpunten te gebruiken?

Maar gaat de combinatie schroefset en 15" velgen wel werken?


Red Racer

Ik ga er voor joery!

net zoals jouw die kasten uitklopen en de verbreders uitslijpen, desnoods een setje van die stoprubber er tussen.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

heb van t weekend me auto weer eens gewassen omdat er wat oppervlakkige vlekken op zaten.





en toen met colinite er overheen gewaxt.


er stond al geen zon meer dus de glans gaat er als het ware een beetje uit.



ohwjah ik heb de glasverf eerst uirgeprobeert op me brommer en het lijkt mij wel wat.
heb ook nog een foto op een micra koplamp.


Let niet op de rommel, sommige spullen van micra bewaar ik op de kamer namelijk.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

dimimicra

Verkoop je die micra achterlampen toevallig niet ?


Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bunny

wanneer komen je andere velgjes er weer onder?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic