Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Challenge

Mooi hoor,
Doe mij maar wat meer comfort,heb een D2 setje gehad,werd je gewoon misselijk van onder het rijden,dan maar niet te spreken over drempel....
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Red Racer

jah dat snap ik, en de bochten zijn echt vele malen strakker.

zal voor full/speed ook meteen maar ff een set veerpoten bestellen,voor en achter.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SpeedRocker

Dat kan laaaaaager :P

staat super man! :D

Red Racer

weet ik aleen me velgen kunnen dat niet aan, er zit een band van 185 onder 15ยดยด
er zal dan 175 of minder onder dan kan ie nog lager.

vind het geweldig!


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

lekker hoor.

hij staat er mooi bij!! :wave:

grt,Sam

Micra SRi

Ziet er lekker strak uit.
vr.gr.
Luigi

Red Racer

Ik Dan u aleen voor deze geweldige reacties


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Micra_powerk10

Hey Patrick,.
Wat mij opvalt tussen je Winterbanden & Zomerbanden dat er opzich weinig veranderd is tussen de ruimte van je spatlappen en de grond.

Persoonlijk zal ik dan orginele spatlappen monteren, En dan ietsje lager voor een mooier uiterlijk :P. Persoonlijk vind ik deze spatlappen te grof voor de type auto.
Mocht je orginele micra spatlappen willen ik heb nog voorzijde liggen, Gratis
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Red Racer

Heey

Ik heb nog ook een setje liggen marco maar evengoed bedankt er voor, de spatlappen passen helaas niet op de auto vanwegen de ombouwset die er op zit.

die ruimte is iets verandert maar nie veel, hij kan wel lager worden versteld hoor.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

micra1991

Hey je schroefset staat super onder je auto.
Wat zijn je volgende plannen met je auto.


skralebenderacing

die schroefset staat egt goed onder jouw auto, cker in combinatie met die velgen  :duim:

groeten Albert Wietze
micra power, simply the best

Red Racer

@ micra1991, de plannen zijn om er een nieuwe ice inte stoppen met veel plexiglas en leds.
soebaru luchthappervoor en een sunny Gti-R achterspoiler,en als het goedkoop is er een carbon plaklaag op de motorkap en het dak te leggen.

en en en en weer andere kentekenplaatverlichting achter.

wat blijkt nu,
ben vandaag naar de profile tyrecenter om me auto uit te laten lijnen e n ze hebben het geprobeert maar hij blijft iets naar links toe trekken dus we moeten er wat op gaan verzinnen.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

SamBam

hey patrick,

zijn je draagarmrubbers nog goed.
waren bij mij versleten en dan kan je blijven uitlijnen.

grt, Sam

Red Racer

Heb na het eten me micra helemaal gewassen.

En ook me nieuwe maat in de auto geplakt.


Ben ook met een vochtige micravezeldoek de sponningen langs geweest.


De hele onderrand van de motorkap was zwart en de rest was grijs.


Geen groene alg meer op de rubbers.




Hier nog even een voor en na foto.
VOOR


en NA


Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ronald

gaaf! goed bezig, hier kijk ik graag naar :duim: