Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rob

gelukkig je ziet het zelf ook in :)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rick_db

ik heb ook nog centercaps nodig, althans, op mn achterwielen zitten soort uitstekende dopjes en vooraan niet...

Red Racer

als je de centerkapjes nieuw bij de dealer wilt kopen kosten ze 33 euro Per stuk, je moet dus mazzel heben om ze op marktplaatst tegen te komen, want ik heb heel ebay bijna afgezocht voor die dingne.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

best prijzig of niet dan?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

heel prijzig als je denk dat je er 4 voor 143 euro pas hebt.

ben zonet ook weer de eigenaar van nog een set dopjes via ebay met de tekst micra er op :P


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joosie200

http://shop.ebay.nl/i.html?_kw=nissan&_kw=micra&_kw=wheel&_kw=centre&_kw=cap

Er staan nu 3 stuks te koop bij 3 verschillende verkopers voor 28 euro totaal. Tis idd lastig te vinden, maar zo nu en dan worden ze aangeboden.

Taxloss

Ja, op ebay moet je altijd goed zoeken. En zorgen dat je iets van goede kwaliteit koopt is soms ook lastig van ebay.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

@ joosie200, dat zijn helaas niet de orginele OEM doppen die er op horen bij de K10

heb vanmiddag gehoord dat ik weer een setje rijker ben, met 0,99 cent als hoogste bod en de verzendkosten kwamen op 10 euro uit dus dat is weer een duur pakketje vanuit taiwan.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db

patrick, heb jij zelf je veren om te verlagen vervangen?

Red Racer

? snap je niet.

ik heb de hele 4 verenset vervangen, als je er 35mm onder wilt leggen moet je eerste de oude veren er af halen met een special apparaat en dan kan je er verlanings veren onder zetten.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rick_db

ja dat bedoel ik hehe, heb jij dat apparaat? verenspanner toch?

Red Racer

jep die bedoel ik maar die heb ik niet helaas.



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

erg handig zoon tool maar ja hoe vaak heb je hem nodig... als amateur sleutelaars hebben wij er niks aan ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Rick_db

toch wel handig als ie te leen is :P

davey

wil je het zelf gaan doen dan?
De Micra is niet groot of super snel... lekker rijden en betrouwbaar is hij wel!!!