Micra K10 Super S, Te Koop!

Gestart door Red Racer, 21 juli 2008, 21:08:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

heb het helaas niet maar het is wel makkelijk.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

zo heey :D

HAd vandaag met dit droge weer dus geen regen of sneeuw weer tijd om op straat me mistlampen weer te aansluiten en war andere dingen te repareren.

dsu eerst de grill ermaar uit want anders kon die handel niet vast.
en de ene kant had ik al een gat in de bumper gemaakt en de andere kant most nog een gat er in dus zo hoppa met de boormachine in de bumper :P :D
maar ik ging eerst de bumper repareren met beun handel die ik altijd in de auto heb.


alles vast met tywraps omdat de schroefjes wel goed vast zitten maar het plasic broos word met dit koude weer.


de rechterzijde moest er vandeweek ook aan geloven dus die met een hoek beugelktje vast gezet :P Beunhaas!


En in Drift style de scheur in de lipo gefixt, nu hopen dat ie het houd :)


Het is een beetje ruig en apart maar ik heb mistlampen :wave:



de vreselijke voorzijde en de nette achterkant, heb de auto vandmiddag ook schoongemaakt en meteer maar weer in de wax gezet want ik hielkd het niet meer met die vieze achterzijde.

Plannen:
De voorbumper gaat niet naar de spuiter want me ouders willen dat niet vanwegen de centjes dus we doen het in het voorjaar weer buiten in de partytent met de compressor.
De interieur verlichten zal worden verandert van blauw naar OEM wit led en daarbij ook de verwarmings unit want die autostyle led paneeltjes zijn stuk, rommel.
B en C style instaleren en de Astyl vast maken dus een oem plasic set over de stylen heen.
Nog verlagen waarbij een OEM verbrede set micra staal onder zal komen.

Grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

mooi gedaan kerel die kruislings tyraps...
alleen je kenteken plaat voor kan je problemen mee krijgen weet je dat?
die blauwe strip mag niks aan gedaan worden... + nog een paar kenmerken op je kentekenplaat
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

emiel

 :duim: :duim: :duim:

goede bezig en nog genoeg te doen lees ik.

2yellow4u

Als tijdelijke oplossing is die zwarte bumper wel goed, vond de rode bumper die je stuk hebt gereden, wel veel mooier staan..
Maar je moet je geld natuurlijk niet in één keer over de balk gooien, dus neem lekker je tijd om het weer in orde te maken..

Red Racer

probelem op dei blauwe strook van de plaat? omdat ik daareen set stickers op heb geplakt zeker.

vanmiddag de auto gewassen en dubbel in de wax gezet.
ben nu bezig met me snor brommertje knap te laten rijden. 70+ km


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

juisten de stickers ;) bedoel het goed wil je gezeik besparen en een boete
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

Zag zo her en der een foto van de mistlichten en voor verlichtng.

dus vanuit het werk wat pics getrokken :P :D

hier een foto met aleeen de stadsverlichting en de rest van de kerstboom aan, Hahahah Lol


normaal OEM: zijlampjes aan.

Mijn OEM: Zijlichtjes,Koplampen,Knipperlichten en de verstralers

De koplampen en de verstralers aangezet.


En nu het hele rattenplan aan gegooid.





uiteraard alles in Halogeen 3000k uitgevoerd en de stadslichtjes in Led Geel uitgevoerd.

En op de terugrit begon het te sneeuwen dus de vorzijde had een party sneeuw.


en hier te zien waar wat over de grond heen gaat, de hele brede strook is de spatlap die het sneeuw schuift en de band waar ik ff een fliknke gas gaf achteruit.


wil van het weekend de A,B en C stylen beginnen zodat het binnen weer knap is.

grt Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Red Racer

Vandaag met de sneeuw wat lol gedaan op de micra HAHAH.

Cars style.(aleen jammer van me wissers)


He krijg nou wat er zit iemand achter het stuur :D


en een idee die ik heb opgedaan met het foute weer en wat ideeen van wat colega's om de doppen aan te pakken.

Deze is Groen maar wat voor kleur is die onderste dan?


Huwhaha de is Geel, nu aleen kijken hoe ze er morgen uit zien want ze hangen in de schuur, zal morgen de achterste 2 doppen aanpakken.


lol

Groet Patrick


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Rob

die ga je toch niet op de micra zetten he?
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joery-Joery

Ik ben benieuwd welke kleuren de andere doppen worden   ;D

Red Racer

gok maar welke kleuren de ander worden?

wil ze eerst een paar dagen aan zien want het wordt fout winter styl


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Joery-Joery


2yellow4u

Lijkt wel een beetje op je, Patrick..dat mannetje achter het stuur..Haha :P

Red Racer

mooi he :D

Verdomme hoe raad je het  ::)


moet ze vandaag nog alle4 afspuiten en dan kunnen ze er onder.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]